Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:26:35 GMT

ایران از کشورهای فعال در سازمان جهانی گردشگری است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۵۵۳۳

ایران از کشورهای فعال در سازمان جهانی گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، زوراب پلولیکاشویلی پیش از ظهر دوشنبه در افتتاحیه اجلاس جهانی گردشگری در همدان عنوان کرد: ۱۶ مجموعه سازمان جهانی گردشگری از ایران هستند.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با بیان اینکه از این تعداد ۳ مجموعه از استان همدان است که نشانه ظرفیت های بالای گردشگری همدان است، گفت: حمایت دولت ونمایندگان مجلس ازتوسعه گردشگری قابل تقدیراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل می شود...

کد خبر 4456120

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهانی گردشگری همدان یوم الله 13 آبان بوشهر اربعین 97 مشهد اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج سنندج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اعلام این خبر گفت: جشنواره های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و روستای خوزنین با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آیین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آیین کهن پنجاه به در خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ که برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گسترد علاقمندان به آیین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902115

دیگر خبرها

  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین