Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:15:51 GMT

ورود سامانه جدید بارشی در آسمان استان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۵۵۴۳

ورود سامانه جدید بارشی در آسمان استان

محمد رضا شیر غلامی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به استان یزد از عصر سه شنبه و روز چهارشنبه گفت: پیش‌بینی می‌شود در روز‌های پایانی هفته شاهد بارش‌های خوبی در سطح استان باشیم.

شیر غلامی افزود: با فعالیت سامانه بارشی دراستان بارش‌هایی را در نیمه شمالی استان بویژه ارتفاعات شاهد بودیم وحداکثر دمای استان امروز  دوشنبه و فردا سه شنبه به ۲۱ و ۱۹ می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: امروز آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با کاهش دما، در بعد از ظهر و شب افزایش ابر و در برخی نقاط گاهی با وزش باد  با احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از روز چهارشنبه مجدد سامانه بارشی نسبتاً خوبی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد که پیش‌بینی می‌شود با ورود این سامانه آخرهفته شاهد بارش‌های خوبی در نقاط مختلف استان باشیم.

کارشناسان هواشناسی گفت: برای استان، آسمانی ابری همراه با وزش باد و گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ی

باران پاییزی طراوت و تازگی خاصی در یزد ایجادکرده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب افزود: با ورود سامانه جدید، شرایط جوی ۲۴ ساعت گذشته همدان با بارش همراه بود، اما طی امروز شاهد بارش خفیف و پراکنده باران در نیمه شرقی استان هستیم.

 او تصریح کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این سامانه اواخر امشب از همدان خارج می‌شود و تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: همچنین کاهش نسبی ۲ الی ۳ درجه سانتیگراد دمای همدان را طی امروز شاهد هستیم، اما از فردا به همین میزان افزایش دما در پیش خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب افزود: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ تا ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود