Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@13:14:11 GMT

امید طارمی به گل ۱۲ در اردوی جدید(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۵۵۶۹

ستاره خط حمله تیم ایران بعد از عملکرد خوبی که در الغرافه داشته، به امید بالا بردن گل‌های ملی خود است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از زدن ۵ گل در هفت مسابقه لیگ ستارگان و ۵ گل در ۶ بازی لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته، مهدی طارمی جایگاهش در این باشگاه قطری و تیم ملی را محکم‌تر کرد و نمایشی داشته تا در تمام مسابقات باشگاهی و ملی به میدان برود و مربیان او را در ترکیب قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طارمی که در کنار مهارت گلزنی بالا، تکنیک و هوش بالایی دارد و در تیم ملی پشت سر مهاجمان نوک یا به‌عنوان وینگر چپ به میدان می‌رود، پس از آخرین گلی که هفت ماه قبل در دیدار تدارکاتی مقابل الجزایر به ثمر رساند، در چهار مسابقه تدارکاتی و سه بازی جام جهانی نتوانست گلزنی کند و به دنبال شکست این طلسم است.

 

ستاره ایرانی الغرافه در هر ۱۲ بازی این فصل لیگ ستارگان قطر به میدان رفته که آمار او ۵ گل زده، دو پاس گل و گرفتن سه پنالتی بوده است تا در شرایط بسیار خوبی از رقابت‌های باشگاهی به سومین اردوی تیم ملی ایران در راه جام ملت‌های آسیا اضافه شود و امیدوار به تکرار این عملکرد خوب در بازی‌های ملی باشد.

 

طارمی که احتمالا یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات خواهد بود، در اردوی جدید شاگردان کی‌روش تلاش می‌کند تا آمار گل‌های ملی خود را که تاکنون ۱۱ گل بوده، در دیدارهای تدارکاتی مقابل ترینداد و توباگو و ونزوئلا افزایش دهد و بیشتر از قبل خود را به کادر فنی تیم ملی تحمیل کند.

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

 

تیم ملی ایران مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی

تیم فوتبال پورتو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال موفق شد با ۳ گل حریفش را شکست دهد و راهی فینال شود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در ورزشگاه دراگو از ساعت ۲۲:۴۵ آغاز شد و در نهایت این بازی با برتری ۳ بر ۱ پورتو به پایان رسید.

دیدار رفت پورتو و ویتوریا گیمارش با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیدار امشب در مجموع بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود پورتو به اتمام رسید.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه ۸۵ تعویض شد.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی فریتاس دروازه اژدها را باز کرد اما ستاره بوشهری تیم میزبان در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی توانست بازی را به تساوی بکشاند. در وقت‌های اضافه نیمه اول چیکو کنسیسائو برای دومین بار دروازه تیم میهمان را باز کرد و نیمه اول به سود پورتو به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ پپه گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی با پیروزی پورتو به اتمام رسید.

پورتو با پیروزی در این دیدار راهی فینال جام حذفی پرتغال شد.

دیگر خبرها

  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • شاهکار جدید طارمی و بیرانوند در گلف بازی؛ پرتاب عجیب چوب گلف به جای توپ + ویدئو
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر