Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام ولی الله روان معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت:  آران و بیدگل با ثبت ۱۰ وقف جدید از ابتدای امسال تاکنون در استان اصفهان پیشتاز است که ارزش این وقف ها سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می شود.

وی افزود: وقف دو باب اتاق مسکونی ۸۰ متر مربعی، ۳۸۰ متر زمین مسکونی برای ساخت دارالقرآن در  شهر نوش آباد و وقف یک هزار و ۲۹۹ متر مربع زمین مسکونی در راستای احداث مسجد صاحب الزمان در روستای فخره از جمله وقف های جدید آران و بیدگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان وقف دو زمین ۹۷ متر مربعی برای ساخت حسینیه امام جعفر صادق و ۴۲ متر مربع زمین برای توسعه امام زاده یحیی، اهدای ۳۰۰  متر زمین برای توسعه حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و شش دانگ خانه به وسعت ۱۸۲ متر مربع جهت احداث آشپزخانه سید الشهدا از دیگر وقف های امسال آران و بیدگل برشمرد.

وی با بیان اینکه اهداء و وقف ۸۰ متر مربع زمین مسکونی در راستای توسعه مسجد ملا محمود آخرین وقف شهرستان در سال جاریاست، گفت: این وقف ها آران و بیدگل را در صدر وقف های جدید استان قرار داده است.

روان تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ موقوفه، سه هزار و ۵۰۰ رقبه ئموقوفه و ۴۲ بقعه متبرکه در اران و بیدگل وجود دارد.

گفتنی است آران و بیدگل با بیش از صد هزار نفر جمعیت در ۲۱۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

 

انتهای پیام/م

پیشتازی آران و بیدگلی ها در ثبت وقف های جدید در استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید

رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن هشدار نسبت به وزش باد شدید گفت: سرعت وزش باد تا ۶۰ کیلومتر می‌رسد. - اخبار استانها -

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ضمن اشاره به وزش باد شدید در کاشان و آران‌ و بیدگل اظهار داشت: در ساعات میانه روز وزش باد در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل سرعت گرفته و با سرعت قابل توجهی وزیدن می‌کند.

وی با بیان اینکه در بعضی ساعات و مناطق باز احتمال تبدیل باد به سرعت بیش از 60 کیلومتر در ساعت با جهت غربی را دارد، افزود: به شهروندان توصیه می‌شود ملاحظاتی مانند قرار نگرفتن زیر سازهای سست و پرخطر، درختان شکننده و غیره را رعایت کنند.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه گلخانه‌داران در سطح این شهرستان سازه‌هایی موقت خود را محکم کنند، ابراز داشت: پیمانکاران بخش ساخت و ساز در صورت ایجاد سازه‌های موقت در محل پروژه تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان از قرار دادن خودروهای خود زیر درختان به ویژه درختان شکننده خودداری کنند، گفت: با وزش باد خیزش گرد و خاک محلی نیز پیش‌بینی می‌شود که گروه‌های حساس به ویژه کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای به این موضوع توجه داشته باشند.

پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان

ارغوانی با بیان اینکه در روز گذشته شاهد بارش باران در شهرستان کاشتن بودیم، تصریح کرد: میزان بارش سامانه اخیر در کاشان 0.4، آران‌وبیدگل 0.3، قهرود 19.5، برزک 14، قمصر 10.5، نوش آباد 0.5، محمدآباد کویر دو، کامو و چوگان 21 و جوشقان قالی 9 میلی‌متر است.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد