Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:08:24 GMT

دست دادن متفاوت پوتین و ترامپ در مراسم یادبود جنگ جهانی اول

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۵۷۰۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، نحوه ارتباط و احوال پرسی روسای جمهور روسیه و آمریکا در مراسم یادبود یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی در پاریس بار دیگر خبر ساز شد.

پیشتر این احتمال مطرح شده بود که ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ در جریان سفر به فرانسه، دیدار و گفتگویی رو در رو خواهند داشت. 

اما کاخ سفید اعلام کرد این دیدار انجام نخواهد شد و حالا این احتمال مطرح است که دو رئیس‌جمهوری در جریان نشست گروه ۲۰ در آرژانتین در اواخر ماه میلادی دیدار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت پوتین و ترامپ در جریان مهمانی ناهار به میزبانی امانوئل ماکرون، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان و دبیر کل سازمان ملل دور یک میز نشستند.

کد خبر 4456132 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ روسیه ولادیمیر پوتین ایالات متحده آمریکا ایران عربستان سعودی روسیه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران جمال خاشقجی سوریه عراق ترکیه فلسطین جنگ 2015 یمن افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 127 ولادیمیر پوتین، این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین در کرملین برگزار شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • فیلم برپایی مراسم تحلیف و رژه نظامی برای ولادیمیر پوتین
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود