Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@09:20:54 GMT

مرگ مغزی 3 دانش آموز در تصادف خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۵۷۵۶

خرداد: مدیر آموزش و پرورش بردسکن (خراسان رضوی) لحظاتی قبل از فوت و مرگ مغزی شدن سه دانش‌آموز این شهرستان براثر تصادف روز گذشته خبر داد.
به گزارش خرداد ،غلامحسین غفوری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: متاسفانه در تصادف یک دستگاه وانت پیکان با 4 دانش آموز بردسکنی که روز گذشته 20 آبان‌ماه به وقع پیوست دو نفر از دانش‌آموزان فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: به دلیل وخامت حال این افراد، بلافاصله به بیمارستان‌های شهرستان‌های سبزوار و نیشابور اعزام شدند.
مدیر آموزش و پرورش بردسکن اعلام کرد: متاسفانه لحظاتی قبل خبر فوت دو دانش آموز به نام های سجاد حسین‌پور و امیرعلی طاهریان که در کلاس چهارم ابتدایی مدرسه پسرانه حاج مومن مشغول به تحصیل بودند رسما اعلام شد.
مدیر آموزش و پرورش بردسکن با بیان اینکه این دو دانش آموز در بیمارستان‌های سبزوار و نیشابور فوت کرده‌اند، بیان کرد: متاسفانه براساس آنچه اعلام شده یک نفر دیگر از دانش‌آموزان دچار مرگ مغزی شده و دیگری اکنون در اتاق عمل است.
وی گفت: این حادثه در خیابان 13 آبان و در فاصله 80 متری از مدرسه به وقوع پیوست، پس از وقوع حادثه به دلیل وخامت حال دانش آموزان توسط دوبالگرد به بیمارستان سبزوار و دو دانش آموز دیگر به بیمارستان نیشابور اعزام شدند.
غفوری ضمن تسلیت به خانواده این دانش آموزان بیان کرد: از مردم شریف درخواست داریم برای بهبود حال دو دانش آموز دیگر به نام های مهدی احمدی و مهدی جهانی‌فر دعا کنند.
در همین خصوص نخعی پلیس راهنمایی و رانندگی بردسکن گفت: علت اصلی سانحه در دست بررسی است و به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد. برچسب ها: غلامحسین غفوری ، مرگ مغزی ، خراسان رضوی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مرگ مغزی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی