Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تهران این روزها بیشتر از همیشه در معرض حاشیه‌ها و اخبار قرار دارد. روالی که بعد از روی کارآمدن شورای شهر جدید ادامه داشته و با ماجراهای انتخاب شهردارش دوباره در صدر اخبار قرار گرفته است. مشکلات تهران از زمان روی کار آمدن شورای شهر جدید زیاد شده است. این روزها شهروندان تهرانی سیاسی‌بازی و حاشیه‌‌ها را پررنگ‌تر از دغدغه حل مشکلات خود در راس مدیریت شهری این کلانشهر می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حالا قرار است اصلاح‌طلبان شورای شهر از بین عباس آخوندی و پیروز حناچی، یک نفر را برای شهرداری تهران انتخاب کنند. انتخابی که مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و حتی چهره‌های سرشناس اصلاح‌طلب هم قرار گرفته است. در فهرست کاندیداهای شهرداری تهران خبری از محسن هاشمی که تجربه او در مدیریت شهری تهران بیش از نفرات دیگر است، نبود. اما چرا اصلاح‌طلبان تمایلی به انتخاب فرزند مرحوم هاشمی برای شهرداری تهران ندارند؟ اصلا‌ح‌طلبان نگران چه چیزی هستند؟‌ برای پاسخ به این سوال، در کمتر از یک دقیقه به صحبت‌های حبیب الله ترکاشوند، مدیرکل سیاسی خبرگزاری فارس گوش دهید. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مشکلات شورای شهر عباس آخوندی شهرداری شهرداری تهران اصلاح طلبان شهردار محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟