Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:59:46 GMT

نرم افزار مولتی مدیای شهید طهرانی مقدم رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۵۸۱۹

نرم افزار مولتی مدیای شهید طهرانی مقدم رونمایی شد

تهران- ایرنا- نرم افزار مولتی مدیای شهید حسن طهرانی مقدم، (پدر موشکی ایران) امروز با حضور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی روز دوشنبه در مراسم رونمایی از نرم افزار مولتی مدیای شهید حسن طهرانی مقدم در محل بنیاد شهید افزود: از زمانی که اساسنامه بنیاد شهید تدوین شد یکی از وظایف اصلی این نهاد انجام فعالیت های فرهنگی و و حفظ آثار شهیدان است و معتقدم باید در حفظ و نگهداری آثار شهدا کوشا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در طول این چند سال بنیاد شهید کارهای مختلفی انجام داده است و افرادی که مخترع این کارها برای خدمت به انقلاب و نظام بوده اند باید به جامعه شناسانده شوند. چون معتقدم نباید خاطرات آنها محو شود.
شهیدی ادامه داد: بنیاد شهید در مرکز اسناد و انتشارات به عنوان یکی از مراکز وابسته به این نهاد، نسبت به جمع آوری آثار شهدا و حتی وصیتنامه آنها اقدام کرده است.
وی با اشاره به اینکه شهید طهرانی مقدم مخترع و پدر موشکی ایران بوده است، اظهار داشت: این شهید مورد لطف و محبت مقام معظم رهبری بوده است و رهبری از شهادتش بسیار متأثر شده بود.
شهیدی اضافه کرد: امیدواریم بنیادشهید بتواند نسبت به سایر شهدا که در دفاع مقدس و پیشرفت ایران اسلامی نقش داشته، وظیفه خودش را انجام دهد.
محمد طهرانی مقدم برادر شهید طهرانی مقدم نیزدر این مراسم گفت: چند ماه پیش مقام معظم رهبری برای سومین بار به دیدار این خانواده شهید آمدند. ابتدا که عکس علی دیگر برادر شهیدم را دیدند فرمودند من علی را می شناسم. روز عاشورا در زمان جنگ به اتفاق شهید چمران وارد سوسنگرد شدیم. مدافعان سوسنگرد از نیروهای شهید چمران بودند. علی زمان شهادت فقط ١٧ سال داشت و زمان شهادت ١٨ ترکش به بدنش وارد شده بود.
نرم افزار شهید طهرانی مقدم پس از شش ماه کار به تولید رسید، این نرم افزار دارای ١١5 قطعه عکس، ١6٠ صفحه وصیتنامه و 4٣٠ دقیقه فیلم است.
حسن طهرانی مقدم از فرماندهان دوران جنگ عراق و ایران و فرمانده جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، متولد ششم آبان ١٣٣٨ در تهران، در ٢١ آبان ١٣٩٠ بر اثر انفجار در پادگان امیرالمومنین (ع) در شهرستان ملارد به شهادت رسید.
اجتمام* ٧٢6٨ * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهيدي بنياد شهيد ايثاگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از ۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از 50 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ 55 هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد.

این رزمایش با حضور فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد و مسئولان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر شهر شیراز انجام شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های جانبازان عزیز گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شهر شیراز انجام شد توانستیم با تشکیل چندین گروه متشکل از فرماندهان و مسئولان تیپ و نمایندگان بنیاد شهید با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر والا مقام تیپ 55 هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت این عزیزان و خانواده آنان تجلیل کنیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه جانبازان و شهدا باشیم و از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند شویم تا بدین وسیله رضایت خداوند، معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب رابه دست آوریم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند