Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان    از بجنورد؛ محمد زارعی فرماندار راز و جرگلان در نشست شورای اداری شهرستان راز وجرگلان با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای جانمایی و استقرار ناحیه صنعتی در شهرستان راز و جرگلان صورت گرفت ، گفت: سرمایه گذاران از این امتیاز که منجر به کاهش هزینه‌ها و تسریع تولید و اشتغال در شهرستان رازوجرگلان خواهد شد، بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حذف نقاط حادثه خیز شهرستان رازو جرگلان با اختصاص مبلغ ۴۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون نیز در حال اجراست و از برکات این طرح کاهش آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

زارعی بر ضرورت استقرار ادارات و ارائه خدمات به مردم در شهرستان راز و جرگلان تاکید کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده تعدادی از اداراتی که در شهرستان مستقر نشده بودند، استقرار یافته و برخی از آن‌ها نیز در دست اقدام است.

زارعی، اقدامات گسترده حوزه بهداشت و درمان، نوسازی و تجهیز مدارس، ایجاد بستر لازم برای احداث شبکه‌های دیجیتال و اجرای روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان را از دیگر اقدامات در شهرستان راز وجرکلان برشمرد.

سیاوش وحدت مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم در این جلسه گفت: اقدامات اولیه برای جانمایی ناحیه در مرکز شهرستان راز وجرگلان صورت گرفته و زمین مورد نظر در ۵ کیلومتری شهر راز شناسایی و فرایند اداری آن برای راه اندازی ناحیه صنعتی در دست اقدام است.

انتهای پیام / ب

ناحیه صنعتی در شهرستان راز و جرگلان جانمایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی رازو جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم

ایسنا/هرمزگان نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور با هدف هوشمندسازی مدیریت بحران در محوطه بیمارستان جی جیان جزیره قشم جانمایی شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جزیره قشم گفت: این طرح در اجرای دستور رئیس جمهور در مسیر هوشمندسازی دستگاه‌هاست.

محمد حسن نامی افزود: با هوشمندسازی فرآیندها و زیرساخت‌های مدیریت بحران به دنبال این هستیم که کمترین تلفات انسانی و حادثه دیده را در اثر وقوع حوادث طبیعی و در زمان بحران‌ها داشته باشیم.

معاون اجرایی مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران هم گفت: با راه اندازی نخستین ایستگاه لرزه نگاری قشم، هوشمندسازی زیرساخت‌های مدیریت بحران در استان هرمزگان و جزیره قشم اجرایی می‌شود.

بهزاد پورمحمد افزود: تجهیزات دائمی لرزه نگاری پیش رفته با استانداردهای روز دنیا با توجه به اهمیت استراتژیک جزیره جهانی قشم در شش ماه آینده نصب و راه اندازی می‌شود.

وی گفت: برای تجهیز این ایستگاه سی میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم در این مراسم گفت: سالانه بیش از ۴ میلیون گردشگر وارد جزیره قشم می‌شوند و میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری از سوی فعالان اقتصادی در این منطقه آزاد انجام می‌شود که با ارتقای مسائل ایمنی می‌توانیم قشم را به یک جزیره پیشرفته و نوآور در کشور تبدیل کنیم.

پیغامی افزود: ایجاد ایستگاه لرزه نگاری قشم که جنوبی‌ترین نقطه برخورد دو پهنه حجاز و ایران به لحاظ زمین شناختی است کمک شایانی به پایش مسائل و مخاطرات منطقه، هرمزگان و کل کشور می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم