Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: این حرف‌ها که می‌گویند ما تیم دولتی هستیم به درد فضای مجازی می‌خورد اما فقط می‌خواهیم زمانی برای ما بازی بگذارند که حداقل 11 بازیکن برای داخل زمین فرستادن داشته باشیم.

 

به گزارش وب سایت نود، شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* درباره بازی مقابل کاشیما و فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کن.

از همان زمانی که بازی آغاز شد ما برای بردن به زمین رفتیم و تلاش کردیم تا بتوانیم با برد در این بازی نتیجه بازی رفت را جبران کنیم. خیلی تلاش کردیم تا بتوانیم با سه گل این تیم را شکست دهیم تا بتوانیم قهرمان شویم اما متأسفانه بازی گره خورد و سبک بازی کاشیما به گونه‌ای بود که هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم گل بزنیم. به نظرم قسمت نبود که بتوانیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم چرا که هر چه در توان داشتیم گذاشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم تا در نهایت نایب قهرمان شویم.

* به نظر می‌رسید پرسپولیس زور کافی برای بردن کاشیما و رسیدن به قهرمانی را نداشت. نظر خودت در این باره چیست؟

من نمی‌توانم درباره خط حمله تیم حرف بزنم اما درباره شرایط تیمی باید بگویم که ما تلاش زیادی کردیم و هر چه در توان داشتیم گذاشتیم اما این طور نیست که بگوییم زورمان به حریف نرسید. در نیمه اول بازی رفت ما اینقدر خوب بازی کردیم که همه به ما می‌گفتند صد در صد کاشیما را شکست می‌دهید تا قهرمان آسیا می‌شوید. دقیقه 5 بازی رفت فرصت خیلی خوبی برای گلزنی داشتیم و اگر آن توپ ما گل می‌شد شاید همه چیز تغییر می‌کرد. و شرایط عوض می‌شد. ما در بازی برگشت هم موقعیت داشتیم اما نباید بگویند که زور کافی را نداشتیم، ما تلاش کردیم اما نشد و شاید اگر در زمان دیگری با کاشیما بازی می‌کردیم می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم. در تیم ما مصدوم و محروم زیاد وجود داشت و با کمبود بازیکن هم روبه‌رو بودیم که در این شرایط واقعاً کار سخت شده بود. ما با کمبود بازیکن و کمبود امکانات روبه‌رو بودیم و این در حالی است که تیم ژاپنی شرایط کاملاً متفاوتی با ما داشت.

 * الان این نگرانی وجود دارد که به دلیل نتیجه نگرفتن در فینال آسیا پرسپولیس دچار بحران روحی شود و در لیگ برتر هم به مشکل بخورد.

اسم این مسأله را بحران روحی نمی‌گذارم اما به هر حال ناراحت هستیم که به قهرمانی آسیا نرسیدیم چرا که خواسته همه ما قهرمانی در آسیا بود اما از طرفی هم خوشحال بودیم و با همه کمبودهایی که داشتیم به فینال آسیا رسیدیم. ما تلاش کردیم و زحمت زیادی هم کشیدیم تا به اینجا رسیدیم و هواداران هم این موضوع را کاملاً متوجه شدند که ما سربلند بودیم چرا که بعد از بازی با وجود اینکه قهرمان نشدیم ما را ایستاده تشویق کردند و بازنده سربلند بودیم. ما هر چه داشتیم در توان گذاشتیم و مردم دیدند که کم‌کاری نکردیم اما قطعاً با روحیه خوبی وارد لیگ برتر خواهیم شد و می‌خواهیم روند خوبمان را در لیگ برتر ادامه دهیم. ما چند بازی عقب‌افتاده در لیگ داریم و نباید اجازه دهیم نایب قهرمانی در آسیا در روحیه تیمی تأثیرگذار باشد و نباید عقب برویم. هدف ما در حال حاضر قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی است و برای رسیدن به آن تلاش زیادی خواهیم کرد.

* احتمالاً مدالی هم که گرفتید تلخ‌ترین مدالت بوده است.

واقعاً مدال تلخی بود و وقتی مدال را به گردنم انداختند چند ثانیه بعد آن را از گردنم در آوردم چون اصلاً این مدال نه به من و نه به هیچ کس دیگری نمی‌چسبد. درست است که اسم ما را بازنده سربلند گذاشتند اما اگر این مدال طلا بود خیلی بیشتر می‌چسبید ولی قسمت ما این بود که این مدال تلخ نصیب ما شود.

* عنوان شده که بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس باید بدون حضور ملی‌پوشان و بازیکنان جدید انجام شود. در این شرایط به نظر می‌رسد که کار برای پرسپولیس سخت‌تر از همیشه شود.

شرایط تیم ما از نظر نفر واقعاً شرایط عجیبی است. محمد انصاری هم که مصدوم شد و بازیکنان ما به دلیل فشار مسابقات یکی یکی مصدوم و محروم می‌شوند و واقعاً از نظر بازیکن دچار مشکل هستیم و کم آوردیم. ما بازیکن مصدوم و محروم داریم و باید برای بازی‌ها به اندازه کافی بازیکن داشته باشیم. در لیگ قهرمانان آسیا ما نماینده ایران بودیم و انتظار همکاری داشتیم و حالا که بازی‌های ما عقب افتاده نمی‌خواهیم به ما امتیاز تقدیم کنند بلکه خواستار این هستیم که بازی‌ها به گونه‌ای انجام شود که حداقل 11 بازیکن برای فرستادن به زمین داشته باشیم؟ ما الان 4 بازیکن در تیم امید و 2 بازیکن در تیم بزرگسالان داریم و چند بازیکن مصدوم هم در تیم ما وجود دارد که در این شرایط واقعاً به زحمت به 11 بازیکن می‌رسیم. ما انتظار حمایت بیجا نداریم و فقط خواستار این هستیم که بازی‌ها در زمانی انجام شود بازیکن داشته باشیم.

* برخی‌ها می‌گویند پرسپولیس تیم دولت است و حمایت‌های آن چنانی از این تیم می‌شود. به عنوان بازیکن پرسپولیس این مسأله را قبول داری؟

این مسأله در حیطه من نیست که بخواهم درباره آن صحبت کنم اما من به عنوان بازیکن پرسپولیس چنین چیزی ندیدم و این حرفی که شما می‌گویید به درد همان فضای مجازی می‌خورد. ما اگر صحبت از همکاری کردیم به معنی این نیست که به ما سه امتیاز هدیه بدهند بلکه می‌خواهیم زمانی برای ما بازی بگذارند که 11 بازیکن داشته باشیم. از هر طرف امسال به پرسپولیس فشار آمد و فقط خواستار برنامه‌ریزی مناسب هستیم.

* امسال هم می‌توانید مثل دو سال گذشته در لیگ برتر قهرمان شوید؟

امسال شرایط خیلی سخت‌تر شده و ما به فینال آسیا هم رسیدیم و با فشردگی بازی‌ها دو ماه دیگر باید دوباره لیگ قهرمانان آسیای جدید را آغاز کنیم. از طرفی بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی هم باقی مانده و ما یار به تعداد کافی نداریم. سال قبل حداقل چند بازیکن جایگزین در پرسپولیس وجود داشت اما امسال این طور نیست. تکرار قهرمانی واقعاً سخت است اما امیدوارم نتایج آبرومندانه بگیریم.

* در پایان اگر صحبتی داری بگو.

جا دارد از طریق شما از همه هوادارانمان که سنگ تمام گذاشتند تشکر کنم چرا که ایستادند و ما را بعد از باخت تشویق کردند که این مسأله هیچ‌گاه از ذهن ما پاک نمی‌شود. ما هم مردانه با همه وجود در زمین جنگیدیم و چیزی کم نگذاشتیم.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی شایان مصلح جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان

پرسپولیس در روزی که این شانس را داشت از تساوی استقلال برابر تراکتور استفاده کند و به صدر جدول برسد، با تساوی بدون گل برابر سپاهان متوقف شد تا با اختلاف یک امتیازی نسبت به آبی‌ها در رتبه دوم باقی بماند.

این دیدار در نیمه اول بدون جنجال و حاشیه دنبال شد، اما در نیمه دوم با چند صحنه بحث برانگیز همراه بود. در دقیقه ۵۷ مسابقه، امید عالیشاه در شرایطی که توپ از سیاوش یزدانی عبور کرده و به پیام نیازمند رسیده بود، به سمت مدافع طلایی‌پوشان رفت و برخوردی با او داشت که داور در این صحنه تنها به اعلام خطا بسنده کرد.

همچنین در دقیقه ۶۹ مسابقه و زمانی که سرخپوشان صاحب یک ضربه کرنر شده بودند، عیسی آل‌کثیر در محوطه جریمه سرنگون شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت، اما داور دستور به ادامه بازی داد

جنجالی‌ترین صحنه بازی هم در دقیقه ۸۲ رخ داد؛ جایی که امید عالیشاه در حال بحث با دو بازیکن سپاهان بود و برایان دابو به سمتش آمد و او را هُل داد تا درگیری اوج بگیرد و در نهایت امید عالیشاه پس از برخورد فیزیکی با بازیکن سپاهان از زمین بازی اخراج شود.

نظرات کارشناسان داوری درباره این صحنه‌ها را در ادامه می‌خوانید:

 برخورد امید عالیشاه و سیاوش یزدانی (دقیقه ۵۷- مشکوک به جریمه شخصی)

مهدی عالیقدر: مدافع ایستاده و این مهاجم است که با توجه به فاصله‌ای که با توپ دارد، اقدام به تنه زدن به وی میکند و داور به درستی اعلام خطا کرد.
 ابراهیم میرزابیگی: امید عالیشاه یک رفتار غیرورزشی انجام داد و باید اخطار می‌گرفت.
 تورج حق‌وردی: داور باید به بازیکن قرمز به خاطر ضربه‌ای که به بازیکن زرد زد، اخطار می‌داد.
 بابک وسیله‌بر: بازیکن قرمز با بی ملاحظگی بر روی حریف خطا می‌کند که جریمه آن اعلام ضربه آزاد مستقیم و کارت زرد می‌باشد.

 برخورد مدافع سپاهان و عیسی آل‌کثیر (دقیقه ۶۹- مشکوک به پنالتی)

مهدی عالیقدر: مهاجم بلافاصله وقتی مدافع را پشت سر حس خود حس می‌کند، اقدام به سرنگونی خود می‌کند، لذا ادامه بازی تصمیم صحیح می‌باشد.
ابراهیم میرزابیگی: واضح نیست که بازیکن سپاهان از پشت مرتکب خطایی می‌شود یا خیر، اما به نظر من مشکل خاصی نبود و ادامه بازی از طرف بازی درست بود.
 تورج حق‌وردی: هیچ خطایی اتفاق نیفتاد.
 بابک وسیله‌بر: از این زاویه فیلمبرداری خطایی مشاهده نمی‌شود در ضمن هر دست گذاشتنی در فوتبال خطا نیست، بنابراین ادامه بازی صحیح است.

 درگیری امید عالیشاه و برایان دابو (دقیقه ۸۲- اخراج)

مهدی عالیقدر: این صحنه بدرستی توسط تیم داوری تصمیم گیری شد و اخراج بازیکن تیم قرمز با توجه به ضربه‌ای که به مدافع وارد کرد، کاملا مبتنی بر قانون صورت گرفت.
 ابراهیم میرزابیگی: حرکت آقای عالیشاه برخورد شدید محسوب نمی‌شد و نیازی به اخراج مستقیم نداشت و داور باید به او اخطار می‌داد. ضمن اینکه در این صحنه دابو هم باید اخطار می‌گرفت.
 تورج حق‌وردی: ضربه‌ای که بازیکن پرسپولیس زد، برخورد شدید تلقی می‌شد و اخراج او صحیح بود.
 بابک وسیله‌بر: در این درگیری هر دو بازیکن به علت رفتار‌های غیر ورزشی مستحق دریافت کارت زرد بودند، اما دلیل اخراج بازیکن بعد از مشورت با داور چهارم و کمک داور اول بر ما پوشیده است.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان