Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"محمدرضا فداء" در این خصوص گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت آهن آلات و مصالح ساختمانی از ساختمانهای درحال ساخت در حاشیه شمالی شهر کرمان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

وی بیان داشت: در این راستا ماموران کلانتری 14در پی گشت زنی های هدفمند در نزدیکی صحنه سرقت های اخیر به یک نفر مشکوک و پس از دستگیری با توجه به ضد و نقیض بودن اظهاراتش، وی را به کلانتری منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فداء افزود: این متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس با مشاهده ادله و مستندات موجود به 12 فقره سرقت مصالح ساختمانی به اتفاق همدستش از ساختمان های در حال ساخت شهر کرمان اعتراف کرد و در ادامه همدست این سارق نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت برنا فقره کرمان آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالله حسن زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت از یک ساختمان نیمه کاره در ساری، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده توسط مأموران انتظامی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسن زاده ضمن هشدار به صاحبان ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آنها خواست: با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه در ساختمان‌های درحال ساخت و نیمه کاره، ضریب سرقت اموال خود را کاهش دهند.

کد خبر 6080020

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش