Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اشتغالزایی در روستاهای بخش مرکزی اردبیل افزود: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی شرایط بسیار مناسبی را فراهم می‌کند تا عموم روستاییان بتوانند در مسیر اشتغال‌زایی قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش محوری دهیارها در تحقق طرح‌های اشتغال روستایی اشاره کرد و گفت: دهیاران و بخشدارها با مطالعه آیین‌نامه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به دنبال تعریف طرح‌های اشتغالزایی مناسب با شرایط و مزیت‌های روستا باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی از پتانسیل بسیار مناسبی برای برخورداری از مزیت‌های این طرح برخوردار هستند و دهیاران می‌بایست با آگاه‌سازی روستاییان، زمینه را جهت برخوداری از این تسهیلات با تشکیل شرکت‌های تعاونی فراهم سازند.

وی ادامه داد: در کمیته فنی و کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل با پالایش طرح‌ها به دنبال عدم انحراف این تسهیلات از رویکرد اصلی آن هستیم.

رحیمی یادآور شد: در سیاست‌های اشتغالی کشور، روستاییان از اولویت ویژه‌ای برخوردار هستند و اختصاص تسهیلات از صندوق توسعه ملی کشور به موضوع اشتغال روستایی تأیید کننده این موضوع است.

انتهای پیام/ع

نقش محوری دهیارها در تحقق طرح‌های اشتغال روستایی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهیاری اشتغال روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان از راه اندازی اولین پایانه صادراتی ویژه محصولات کشاورزی در مرز باشماق مریوان در سال جاری خبر داد .
علی نوری گفت : توجه به ایجاد کسب و کارهای بخش روستایی در شهرستان های مرزی و ایجاد مشوقات لازم برای رفع تعهد ارزی تولیدکنندگان در دستور کار معاونت اقتصادی استان قرار دارد.
وی به تکمیل زنجیره های ارزش دام و طیور و فولاد و آهن در استان اشاره کردو اظهار داشت :در تلاش برای تکمیل 2 زنجیره ارزش فرش و زنجیره تولید دام سبک در سالجاری هستیم
رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران و قطر نیز در این اجلاسیه گفت:صادرات محصولات ایرانی در بازارهای خارجی نیازمند توانمندسازی بازاریابی تولیدکنندگان در بازارهای بین المللی است.
مشرفی با بیان اینکه قطری ها توانمندی ایران را در بسیاری از زمینه ها نمی دانند افزود: لازم است تولیدکنندگان با تیم های بازاریابی برای معرفی محصولات خود در بازار قطر حضور پیدا کنند .
اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیزبا اشاره به اینکه مشکل اصلی کشاورزان استان بیشتر از تولید، بازار فروش آن است گفت:ایجاد کارگروه رفع موانع صادرات محصولات کشاورزی بسیار ضروری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه