Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری گروهی از سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با بهره گیری از سیستم GPS نصب شده بر روی یکی از خودروهای مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در منطقه شرق تهران پرونده ای مقدماتی با موضوع سرقت خودرو تشکیل و جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با آغاز رسیدگی به پرونده کارآگاهان اداره بیستم مطلع شدند که مالباخته به صورت جداگانه نسبت به نصب دستگاه GPS بر روی خودرو شخصی اش اقدام کرده است که بلافاصله با بهره گیری از این سیستم محل خودرو مسروقه در داخل یک باغ در شهرستان بومهن شناسایی شد و کارآگاهان اداره بیستم با دریافت مجوز قضایی به این محل رفته و ضمن کشف و توقیف خودرو مسروقه موفق به دستگیری فردی بنام (یاسر) ۳۰ ساله شدند.

سرهنگ میرزکی در رابطه با اعترافات متهم به پلیس گفت: متهم با معرفی یکی از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو به نام (سعید) اعلام کرد که خودرو مسروقه را از او دریافت کرده است و در ادامه با اقدامات پلیس آگاهی پایتخت سعید نیز در شهرستان بومهن دستگیر و به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

وی افزود: سعید پس از دستگیری در اعترافاتش اعلام کرد که تاکنون بیش از ۱۰۰ فقره خودرو اعم از پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند، پراید و غیره را سرقت کرده و پس از باز کردن لوازم خودرو مانند باطری، رادیو پخش، سیستم صوتی، کامپیوتر خودرو ( ای سی یو ) و غیره خودروهای مسروقه را در مکان های خلوت رها کرده است.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: سعید در ادامه اعترافاتش اعلام کرد که اموال مسروقه را به واسطه ی یکی از دوستانش به نام (حبیب) و از طریق سایت دیوار به فروش رسانده است که حبیب نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر دیگری از اموال مسروقه متعلق به انواع خودروها کشف شد.

وی  تصریح کرد: با توجه به دستگیری متهمان و اعترافات جدید بدست آمده از آنها، تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی از سوی این باند در دستور کار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت