Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:58:00 GMT

عبدی: مدیران غیر فوتبالی مضر هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۶۵۳۸

عبدی: مدیران غیر فوتبالی مضر هستند

تهران- ایرنا- کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران غیر فوتبالی به مراتب ضررهای بیشتری از مدیران فوتبالی دارند و امیدوارم دیگر شاهد انتخاب این افراد به خاطر روابط پشت پرده نباشیم.

حسین عبدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: یکی از بحث های مهم در موفقیت پرسپولیس سازماندهی دقیق و جذب بازیکنان بسیار خوب در سه سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور بازیکنان با کیفیت به پرسپولیس کمک کرد تا سایر نفرات این تیم هم خودشان را ارتقا بدهند. پرسپولیس در سه سال گذشته هزینه رشد این نفرات را پرداخت کرد و با صعود به فینال لیگ قهرمانان جواب مثبت این هزینه را گرفت.
مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا پایان خط نیست و شروعی جدید و با قدرت برای رسیدن به قهرمانی در سال های آینده است. پرسپولیس راه زیادی در پیش دارد که اطمینان دارم با کادرفنی خوبش به آنها خواهد رسید.
وی با اشاره به دلایل موفقیت برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس اظهار داشت: اصلی ترین دلیل موفقیت برانکو ایستادن روی فلسفه کاری اش است. شاید ابتدای فصل خیلی ها از کنار گذاشتن برخی بازیکنان از سوی برانکو دلگیر شدند اما به اعتقاد من او بهترین تصمیم را گرفت.
عبدی تصریح کرد: باشگاهی که نظم تیمی خود را حفظ می کنند همیشه موفق می شود و پرسپولیس هم به همین دلیل در سالیان اخیر بهترین باشگاه ایران بوده است.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اشتباهات مدیریتی که باعث بروز مشکلات فراوان برای این تیم شد گفت: در این رابطه باید خود دوستان حضور داشته باشند تا بتوان بهتر صحبت کرد. خیلی از این مدیران با شعار خدمت وارد فوتبال می شوند اما سئوال من این است که فقط پرسپولیس و استقلال جای خدمت است؟ آیا اگر این دوستان به استان های محروم بروند و فوتبال آنجا را با تحول روبه رو کنند خدمت بزرگتری نکرده اند؟
عبدی افزود: بی تردید ضرر فوتبالی ها از کسانی که با ارتباط و شعار خدمت وارد این رشته می شود بسیار کمتر است. اطمینان داشته باشید اگر از یک فرد فوتبالی با دانش در مدیریت باشگاه ها استفاده شود کارهای بزرگی صورت خواهد گرفت و دیگر شاهد محرومیت های بین المللی نخواهیم بود.
وی در خصوص دلایل عدم حضور مدیران فوتبالی در این رشته گفت: مدیران غیرفوتبالی با برخی رفتار ها به دنبال حذف ما هستند و متاسفانه در کار خود موفق بوده اند.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز به خاطر موفقیت های باشگاه، هواداران فقط بحث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را متوجه می شوند اما مباحث بسیار کلان دیگری هم وجود دارد که در بلند مدت متوجه آنها خواهیم شد.
وی تاکید کرد: پرسپولیس به خاطر خطاهای مدیران سابق تاوان سختی داده است و امیدوارم دیگر روی این اشتباهات سرپوش نگذاریم. در گذشته دیدگاهی وجود داشت که ورزشی ها توان مدیریت ندارند اما امروز خوشبختانه خلاف آن ثابت شده است. اطمینان داشته باشید تا زمانی که مدیران فوتبال ما با رایزنی و رابطه انتخاب شوند شرایط تغییری نخواهد کرد.
وی در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: بی تردید این تیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی به حساب می آید اما شرایط نسبت به سال گذشته بسیار سخت است.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با دعوت تنها 2 بازیکن از این تیم به تیم ملی گفت: نباید به خاطر این مساله از سرمربی تیم ملی انتقاد کرد زیرا او آزاد است تا از هر بازیکنی که اعتقاد دارد بهره ببرد.
وی ادامه داد: همانطور که همیشه برانکو را به خاطر کنار گذاشتن برخی بازیکنان حمایت کردم به بازیکنان دعوت شده از سوی کی روش به تیم ملی هم احترام می گذارم. این حق او است.
ورزشی **9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شمس آذر در ضدحملات خطرناک است و آبی‌پوشان باید مراقب باشند توپ را در مرکز زمین لو ندهند.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت‌زاده درباره دیدار آینده استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه در صدرجدول قرار دارند از روحیه و انگیزه بالایی برای این مسابقه برخوردار هستند. البته شمس آذر هم تیم بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. این تیم در خانه خود با انگیزه و زهردار نشان داده و همچنین تیم گلزنی است.

وی در این رابطه افزود: شمس آذر در بازی گذشته خود مقابل فولاد در خانه به پیروزی رسید و مشخصا با روحیه مضاعف به مصاف آبی‌پوشان خواهند آمد.

باید مراقب ضد حملات شمس آذر باشیم و بازیکنان حواسشان باشد که توپ را در مرکز میدان لو ندهند، زیرا شمس آذر تیم جوان و دونده‌ای است. در کل اگر از موقعیت‌ها بهینه استفاده کنیم قطعاً می‌توانیم در این بازی خانگی به پیروزی برسیم.

نمی‌دانم چرا در این مقطع حساس باید چنین اتفاقاتی در باشگاه بیفتد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره حواشی به وجود آومده در اردوگاه آبی‌پوشان، بیان داشت: واقعاً نمی‌دانم چرا باید اجازه دهند در این مقطع حساس چنین اتفاقاتی در باشگاه بیفتد.

از نظر من وزیر ورزش باید به چنین مسائلی ورود کند و با دعوت از مربی و مدیرعامل از اختلافات آن‌ها جویا شود و با دعوت از بزرگان تیم باعث شوند تا اختلافات از بین برود تا در این چند هفته پایانی لیگ لطمه نخوریم.

مجوز حرفه‌ای وظیه‌ای است که بر گردن مدیرعامل باشگاه است و از خطیر توقع داریم که هرچه سریع‌تر نسبت به مشکلات باشگاه رسیدگی کند و اخبار را صادقانه در اختیار هواداران بگذارند تا این حجم از حواشی به وجود نیاید.

مشکلات ریشه کن نشود در آینده لطمه خواهیم خورد

فلاحت‌زاده در این رابطه ادامه داد: خیلی از افراد داخل باشگاه اصلاً فوتبالی نیستند و توقع دارند بازیکنان و مربی حرف آن‌ها را بخوانند. چگونه ممکن است تا به حال با توپ فوتبال یک شوت نکرده باشید و بعد درباره مسائل فوتبال نظر بدهید و بازیکنان را درک کنید.

قطعاً اگر این مشکلات ریشه کن نشود در آینده لطمه زیادی خواهیم خورد. از کادرفنی و بزرگان باشگاه تقاضا دارم که در این برهه حساس از لیگ برتر آرامش را به بازیکنان تزریق کنند و با روحیه دادن به آن‌ها انشاءالله قهرمانی لیگ را به دست بیاوریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: جواد نکونام از ابتدای فصل تا الان با دستان خالی به مصاف رقیبان رفت و تا الان که فقط با ۱۲ یا ۱۳ بازیکن به میدان می‌رود. امیدوارم که هواداران حمایت کنند تا به امیدخدا این ۷ بازی باقی مانده را با موفقیت به پایان برسانیم.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • آبادانی ها پرسپولیس را به خاطر روزتولدشان در یاد دارند
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان