Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی وزنه برداری ایران معتقد است اگر با تیم کامل به مسابقات قهرمانی جهان‌ اعزام می‌شدند حتما تیم ایران در رده دوم قرار می‌گرفت. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

مسعود قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به ترکمنستان، درباره کسب مقام سوم تیم ملی ایران در رقابت‌های جهانی 2018 اظهار داشت: در بخش امتیازی موفق به کسب عنوان سومی و در مدالی مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات با حضور حداکثری کشورها برگزار شد. برای اولین بار مسابقات با 10 وزن برگزار می‌شد که ما به دلایلی با  8 وزنه‌بردار راهی ترکمنستان شدیم. همه بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و همین عملکرد خوب باعث شد تا تیم ایران در رده سوم این مسابقات قرار بگیرد. البته باید گفت اگر تیم کامل بود حتما می‌توانستیم مقام دوم را کسب کنیم.

وی عنوان کرد : تیم چند ماه تلاش کرد و بچه‌ها تمرینات سخت و اردوهای زیادی را پشت سر گذاشته بودند و فدراسیون نیز در حد توانش به هر شکل از تیم حمایت کرد. باید بابت کسب این نتیجه خوب از کمک‌های آقای مرادی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین زحمت و تلاش‌های کادر فنی تیم تشکر کنم.

سرپرست تیم ملی وزنه‌برداری ایران با اشاره به جوان شدن تیم تصریح کرد: باید این موضوع را توجه داشته باشیم که در مسابقات 2018، پنج وزنه‌بردار تیم ملی از رده جوانان آماده‌ بودند و حتی 3 نفر آنها هنوز در رده سنی جوانان هستند و از باتجربه‌ها فقط سهراب مرادی، علی هاشمی و محمدرضا براری در تیم حضور داشتند. با این اوصاف این نوید وجود دارد که همین جوانان در سال‌های آینده جای بزرگتر‌ها را در تیم ملی پر می‌کنند و حتی تیم ملی می‌تواند نتایج بهتری را کسب کند.

انتهای پیام/

R7878/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین وفایی بعد از باخت مقابل جاد ترامپ در یک هشتم قهرمانی جهان، از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل به شدت انتقاد کرد. سالن کروسبیل در شهر شفیلد انگلستان یکی از محبوب‌ترین سالن‌های مسابقات است که اکثر اسنوکربازهای اروپایی خاطرات بسیاری در آن دارند. سال‌هاست که این سالن میزبان مسابقات قهرمانی جهان است و علاقه‌مندان برای حضور در این سالن اشتیاق زیادی دارند.

وفایی در خصوص محل تمرین این سالن گفته بود: اتاق تمرین شبیه به گاراژ است و بوی بد، تمام وقت در اطراف آن حس می‌شود. اگر از من بپرسید که سال آینده به اینجا می‌آیم یا خبر قطعا جوابم منفی خواهد بود. به کشورهای دیگر مثل چین و عربستان نگاه کنید که چطور مسابقه برگزار می‌کنند و با کروسبیل مقایسه کنید. اگر مسابقات جهانی به عربستان برود برای من بهتر و نزدیک‌تر است.

البته حسین تنها شخصی نیست که از این سالن انتقاد کرده است و رونی اُسالیوان، برترین اسطوره اسنوکر جهان نیز در پاسخ به سوال برخی خبرنگاران در خصوص تغییر سالن میزبانی، گفته است که اتفاق بدی نیست و موافق است که این میزبانی در نقاط مختلف جهان انجام شود.

جیمی وایت از چهره‌های مطرح اسنوکر دنیا به خاطر شیوه بازی‌ تهاجمی، معروف به گردباد است. او 6 دوره به فینال مسابقات جهانی راه یافت اما در کسب قهرمانی ناکام بود با این حال به خاطر محبوبیت فراوانش به او «قهرمان مردم» گفته می‌شود. وی پس از انتقادهای وفایی از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل، در استودیو یورو اسپورت گفت: اگر وفایی برنده بازی با ترامپ می‌شد، باز این حرف‌ها را می‌زد؟؟ به نظرم او به جز حذف شدن، هیچ کاری نکرده است.

وی با اشاره به حواشی حسین با سالیوان در قهرمانی جهان سال گذشته عنوان کرد: او سال گذشته در بازی با سالیوان حرف های نادرست زیادی زد. حسین در این مرحله و این سالن حذف می‌شود و این برخوردها احمقانه‌ است. قطعا او از اینکارها پشیمان خواهد شد.

آلن مک مانوس از پیشکسوتان دنیای اسنوکر در ادامه صحبت‌های جیمی وایت گفت: اینجا همه چیز بوی بدی ندارد و همه چیز در اینجا اشتباه نیست و به نظرم نظر حسین درست نیست.

کد خبر 846715 برچسب‌ها بیلیارد - اسنوکر ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد