Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:13:08 GMT

ایجاد اشتغال در کشور نیازمند یک حرکت جهادی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۶۶۳۶

ایجاد اشتغال در کشور نیازمند یک حرکت جهادی است

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد و اشترینان درمجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اشتغال و رونق سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشورنیازمند یک حرکت جهادی و انقلابی است.

به گزارش ایرنا عباس گودرزی روز دوشنبه درآیین افتتاحیه مرکزمعاینه فنی کمیل بروجرد افزود: ایجاد اشتغال کار بزرگی است که سرمایه داران باید به این مهم اهمیت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: سران سه قوه باید قدر فرصتی را که رهبری به آنان داده بدانند و در مورد اشتغال و سرمایه گذاری جهادی اقدام کنند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط سخت امروز باید امور تسریع تا اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود.
گودرزی اضافه کرد: مردم ایران ملتی ایثارگر هستند، این ملت تحریم ها را تحمل کرده و می کنند.
وی ادامه داد: ساختار اداری کشور باید متحول شود، اشتغال های فراوان با صنایع و کارگاه های کوچک و زود بازده فراهم می شود.
عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با سرمایه های کم می شود اشتغال های فراوانی را ایجاد کرد، در شرایط فعلی کشور ایجاد اشتغال و رونق معیشت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
گودرزی افزود: امید بزرگی برای کشور با تدبیر رهبری در پیش داریم و جهان اسلام از تحت تسلط زورگویان رهایی خواهند یافت.
به گزارش ایرنا، دومین مرکز معاینه فنی کمیل در میدان قلعه حاتم بروجرد صبح امروز با حضور معاون استاندار لرسصتان وفرماندار بروجرد و جمعی از مسئولان شهرستانی با اعتبار 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
7190/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي افتتاح معاينه فني نماينده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب گفت: باید شعار امسال با تلاش روحانیون و دست اندرکاران ذیربط به گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: روحانیون باید در سخنرانی‌ها و برنامه‌های مختلف اهمیت جلب مشارکت مردم در رونق و جهش تولید را تبیین و آنان را برای فعالیت در این عرصه تشویق کنند تا احساس مسوولیت عمومی جامعه بدین منظور افزایش یابد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به تشکیل اتاق فکر و اندیشه ورز برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در این اداره کل تصریح کرد: در این مکان اندیشه ورز راهکار‌های تحقق این مهم با حضور روحانیون و مسوولان و صاحبنظران مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برگزاری دوره‌های سواد رسانه برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره‌های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستان‌های مختلف در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها از ظرفیت‌های بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیب‌های فضای مجازی بهره گرفته می‌شود و سطح آگاهی‌های عمومی افزایش می‌یابد.

صاحبقرانی محتوا سازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفند‌های فرهنگی دشمنان و آسیب‌های این بخش را دیگر رویکرد‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ذکر کرد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است