Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سایت رسمی AFC به آنالیز بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، کاشیما آنتلرز شنبه شب با کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به برتری 2 بر صفر رسید و به اولین عنوان قهرمانی‌اش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشیما که با دو گل برتری از بازی رفت پا به این دیدار گذاشت، بازی تأخیری را در دیدار برگشت دو تیم به نمایش گذاشت و با فشار به پرسپولیس و مقاومت برابر حملات حریف در طول 90 دقیقه، به عنوان پادشاهی قاره آسیا رسید.

پرسپولیس در بازی برگشت تعداد پاس‌های بیشتری (459 پاس در مقابل 285 پاس کاشیما آنتلرز) داد و مالکیت بیشتری از توپ و میدان (61.7 درصد) را در اختیار داشت اما آنها در یک سوم زمین حریف برای پیدا کردن راه نفوذ تقلای زیادی کردند. در مجموع 77.6 درصد از کل بازی در منطقه دفاعی و یا در میانه یک‌سوم زمین کاشیما سپری شد اما پرسپولیسی‌ها متوجه شدند که کار خیلی سختی برای شکستن خط دفاعی حریف ژاپنی خود دارند.

 سه پاسکاری ترکیبی برتر میزبان نمونه‌ای از روند بازی بود، جایی که توپ بین دو هافبک میانی پرسپولیس یعنی کمال کامیابی‌نیا و بشار رسن رد و بدل می‌شد و در خط دفاعی‌شان هم سیدجلال حسینی، مدافع میانی سرخپوشان توپ را به شجاع خلیل‌زاده، دفاع راست این تیم می‌داد و خلیل‌زاده هم آن را به حسینی برمی‌گرداند.

با وجود اینکه 100 هزار هوادار، پرسپولیس را مورد تشویق قرار می‌دادند، کاشیما آنتلرز می‌دانست که نمی‌تواند به میزبان اجازه دهد به بازی سرعت ببخشد، برای همین از ابتدا سرسختانه پرسپولیس را تحت‌فشار قرار داد.

کاشیما آنتلرز در تمام طول بازی برگشت نتوانست حتی یک شوت در چارچوب دروازه پرسپولیس بزند، اما آنها در خط دفاعی خود بسیار کوشا بودند، این در حالی است که یوما سوزوکی مثل همیشه خط حمله نماینده ژاپن را رهبری می‌کرد.

 سوزوکی 22 ساله در طول 90 دقیقه در 23 دوئل تن به تن در نیمه پرسپولیس شرکت داشت که در هشت نبرد پیروز بود و لحظه‌ای آرامش برای مدافعان حریف نگذاشت.

لئو سیلوا قفل دروازه پرسپولیس را در بازی رفت دو تیم در کاشیما گشود و در بازی برگشت نیز نقشی کلیدی برای کاشیما آنتلرز ایفا کرد و ترکیب خوبی با کنتو میسائو هم در فاز هجومی و هم در فاز دفاعی شکل دادند.

 این بازیکن برزیلی در چالش‌های میانه میدان پای ثابت بود، جایی که کاشیما آنتلرز به دنبال این بود تا مانع روی ریتم افتادن پرسپولیس شود و 12 بار توپ را از حریف پس گرفت.

سیلوا همچنین در زمانی که صاحب توپ بود، خونسرد و موثر بود و میزان دقت پاسش 75.8 درصد - که 79.2 درصدش در زمین پرسپولیس بود - بود و یک موقعیت هم برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد کرد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی اختصاصی کاشیما آنتلرز جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟

همشهری آنلاین: تیم آلگری در بازی برگشت نیمه‌نهایی، با گل دیرهنگام میلیک ۲ بر یک شکست خورد و به لطف پیروزی در بازی رفت، در مجموع ۳ بر ۲ برنده شد. این تیم لیگ را به اینتر باخته و هواداران هم از عملکردش چندان دل خوشی ندارند. باشگاه، به‌صورت رسمی از مربی خود حمایت می‌کند و حتی قبل از همین بازی هم دوباره از آلگری حمایت کرد اما همه‌ و طبیعتا خود آلگری هم می‌دانند که کار تمام شده. حتی گفته می‌شود که کار با تیاگو موتا هم تمام‌شده و بازیکن سابق اینتر، قرار است در انتهای فصل، جایگزین آلگری شود.

همه اینها یعنی اینکه آلگری تنها یک فرصت دارد که دست‌کم جایگاه خود را در بین هواداران ترمیم کند و با خاطری خوب از تورین برود. شیوه جدایی آلگری، مسئله‌ای است که حتی در باشگاه هم به آن فکر می‌شود و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند که باشگاه می‌خواهد پس از پایان فصل، با آلگری بنشیند و درباره شیوه جدایی و کارهای اداری آن صحبت کند. آلگری پیش از بازی برگشت با لاتزیو، در پاسخ به خبرنگاران درباره آینده‌اش در یووه گفته بود که این باشگاه است که باید در این‌باره تصمیم بگیرد. جدایی آلگری، علاوه بر هواداران ناراضی، احتمالا بهترین خبر برای فدریکو کیه‌زا خواهد بود چون لا گازت دلو اسپرت گزارش داده که درصورت ماندن آلگری، این بازیکن تورین را ترک خواهد کرد.

کد خبر 847093 برچسب‌ها لیگ سری A ایتالیا ویژه ورزشی تیم یوونتوس مربیان فوتبال جهان

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!