Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی کارکنان پمپ‌های بنزین به مالکان خودروها پیشنهاد می‌دهند که در قبال ۱۰۰ هزار تومان، کارت سوخت خودروهایشان را خریداری کنند.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به دنبال بالا گرفتن موضوع قاچاق بنزین در کشور و مطرح شدن برخی راه‌حل‌ها برای جلوگیری از قاچاق سوخت از جمله، توزیع مجدد بنزین با کارت سوخت، برخی کارکنان پمپ‌های بنزین در تهران اقدام به خرید کارت‌سوخت مالکان خودروها می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش کارکنان این جایگاه‌ها در تهران با اعلام قیمت‌های مختلف حتی تا بیش از 100 هزار تومان، کارت سوخت خودروها را خریداری می‌کنند و این موضوع برای خودروهای تاکسی بیش از خودروها دیگر مصداق دارد.

کارکنان این جایگاه‌ها ضمن خرید کارت‌های سوخت، به مالکان خودروها توصیه می‌کنند پس از فروش کارت‌های سوخت، به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و با پرداخت 10 هزار تومان مجددا اقدام به اخذ کارت المثنی سوخت کنند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پمپ بنزین حذف کارت سوخت خرید و فروش کارت سوخت کارت سوخت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک