Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ،بنابر اعلام اداره هواشناسی ، امروز  آسمان نیمه شمالی استان نیمه ابری تا ابری استو،از اواسط وقت امروز تا چهارشنبه در شهرهای شمالی استان سرعت باد افزایش(40 تا 60 کیلومتر بر ساعت) می یابد.

بنابر این پیش بینی ، این وضعیت در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعدازظهر در سواحل وزش باد متوسط خواهیم داشت که در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک می شود.

دریای عمان هم تا سه شنبه نسبتا مواج پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هواشناسی کاهش دما سیستان و بلوچستان استان بوشهر ابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی کاهش ۶ درجه‌ای دما در کردستان/ کمینه دما به محدوده یخبندان می‌رسد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: دمای هوای کردستان در صبح روز سه‌شنبه به طور میانگین شش درجه سلسیوس کاهش پیدا می‌کند و بخش‌هایی از غرب و جنوب استان در محدوده یخبندان خواهد بود.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان، اظهار کرد: متعاقب خروج سامانه بارشی از امشب، دمای هوای استان در صبح فردا (سه‌شنبه) در غالب نقاط به طور میانگین تا شش درجه سلسیوس افت خواهد داشت، به طوری که انتظار می‌رود دمای کمینه شبانه بویژه در نیمه جنوبی به محدوده یخبندان برسد.

وی با اشاره به صدور هشدار زرد در مورد کاهش محسوس دمای هوای استان، افزود: امکان خسارت به درختان دارای شکوفه و یا در حال گلدهی در شهرهای سنندج، کامیاران، مریوان، قروه، دهگلان، بیجار، سقز، بانه، نساره و زرینه وجود دارد که لازم است کشاورزان تمهیدات لازم را در این خصوص بیندیشند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه در بعضی ساعات بارش‌های رگباری در نیمه غربی استان روی خواهد داد اما در نیمه شرقی بارش‌ها به میزان کمتر و به صورت پراکنده خواهد بود.

پناهی اضافه کرد: از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه سرعت وزش باد در استان گاهی اوقات شدید است.

کد خبر 739035

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • هشدار افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین
  • تشدید تلاطم دریا در خلیج فارس از بعدازظهر و شب، ۷ فروردین
  • امروز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۶ فروردین
  • پیش‌بینی کاهش ۶ درجه‌ای دما در کردستان/ کمینه دما به محدوده یخبندان می‌رسد