Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- مدیر مرکز فوریت های پزشکی تکاب گفت: انفجار سیلندر گاز مایع در یک منزل مسکونی در روستای امین آباد بخش تخت سلیمان این شهرستان موجب سوختگی و مجروحیت یک مادر و دخترش شد.

محمدسعید امیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه که صبح امروز اتفاق افتاد، ترکیدگی سیلندر گاز مایع در این خانه روستایی موجب وقوع آتس سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس 115 تکاب بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل حاضر شدند، ادامه داد: مادر 28 ساله و دختر هفت ساله وی در این حادثه دچار سوختگی 30 تا 35 درصد شده و با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای تکاب منتقل شدند.
امیدی گفت: این مادر و دختر روستایی پس از مداوای اولیه در تکاب، برای طی مراحل درمانی و انجام عمل جراحی به ارومیه اعزام شدند.
مدیر مرکز فوریت های پزشکی تکاب با بیان اینکه حال عمومی مصدومان این حادثه مساعد است، بیان کرد: بی احتیاطی در استفاده از وسایل گرمازا، نشت گاز و انفجار سیلندرگاز مایع در محیط بسته این منزل مسکونی موجب آتش سوزی شد.
وی اضافه کرد: روستاییانی که از سیلندرهای گاز مایع در محیط زندگی و کار خود استفاده می کنند به طور حتم از ایمنی آن مطمئن شوند و احتیاط های لازم را رعایت کنند.
شهرستان تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث انفجار منزل مسكوني تكاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مین در سردشت با دو زخمی

فرماندرشهرستان سردشت گفت: بر اثر انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی در منطقه بلفت دو جوان سردشتی در این حادثه زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

باباخان اسکندری افزود: محل مذکور قبلا توسط گروه‌های مین روبی پاکسازی شده است ولی هنوز هم آثار جنایت‌های رژیم بعث در این منطقه مرزی حادثه می‌آفریند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد بارش باران و رانش زمین در مناطق مرزی موجب جابجایی مین‌ها می‌شود، از این رو تردد در چنین مناطقی برای مرزنشینان به ویژه دامداران خطر انفجار مین‌های جابجا شده را در پی خواهد داشت و بهتر است از حضور در چنین مکان‌هایی دوری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار کپسول گاز در نوشهر
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • انفجار چاه در اردبیل قربانی گرفت
  • یک فوتی در اثر انفجار چاه فاضلاب در اردبیل
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را روانه بیمارستان کرد
  • بهبود یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خرمشهر
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد 
  • حادثه رانندگی در محور تکاب _شاهین دژ
  • ۴ فوتی و مصدوم بر اثر انفجار گاز در خرمشهر