Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:02:54 GMT

آموزش پیش از ازدواج به ۴ هزارشهروند زنجانی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۶۹۴۲

آموزش پیش از ازدواج به ۴ هزارشهروند زنجانی

به گزارش خبرگزاری  مهر و به نقل از بهزیستی استان، محمد محمدی قیداری افزود: از آغاز دوره‌های مشاوره تاکنون ۴ هزار شهروند زنجانی سرکلاسهای آموزش پیش از ازدواج حضور یافته‌اند.

وی اظهار کرد: این آموزش‌ها باهدف توانمندسازی افراد در انتخاب صحیح همسر و تشکیل خانواده موفق و مدیریت درست ارتباطات خانوادگی توسط بهزیستی با همکاری مراکز غیردولتی در قالب کارگاه‌های آموزشی با موضوعات خواستگاری و آشنایی، عشق و انتخاب همسر، دوران نامزدی، دوران عقد و سال اول زندگی مشترک، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدی قیداری افزود:  در سال‌های گذشته بهزیستی استان زنجان اقدام به برگزاری دوره‌هایی چون پیشگیری از خشونت در روابط زناشویی، عزت نفس افراد و تأثیر آن در روابط زناشویی، آمادگی برای ازدواج سازنده و موفق، شناسایی طرح‌واره‌های معیوب و تأثیر آن بر ازدواج در جهت آگاه‌سازی و بالا بردن دانش مشاوران و مدرسان ازدواج و خانواده برگزار کرده است.

وی گفت: برای داشتن ازدواج موفق و بالنده باید مهارت‌های فردی درزمینهٔ خودآگاهی و افزایش توانمندی افراد در رابطه با مهارت‌های ارتباطی و کنترل خشم، تقویت شوند تا افراد بتوانند بر اختلاف‌ها و تعارض‌های اجتناب ناپذیر روابط زناشویی که باعث تلخ‌کامی می‌شود غلبه کنند.

کد خبر 4456097

منبع: مهر

کلیدواژه: ازدواج بهزیستی یوم الله 13 آبان بوشهر اربعین 97 مشهد اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج یاسوج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات در خطوط اصلی شبکه توزیع آب همدان، امروز سه‌شنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ قسمت‌هایی از مناطق شهر همدان قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، خیابان هنرستان، محوطه نستوه، شکریه، کمال آباد، سعیدیه، مهدیه، سلمان، زمانی و پشت بیمارستان بوعلی با قطعی احتمالی و یا افت فشار آب روبرو خواهند بود.

دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف و قطع مصارف غیر ضروری، یاری رسان این شرکت در توزیع آب شرب باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • بهترین دوره آموزش ایچیموکو در نکوموکو
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز