Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام ایرانکارت، پی پال یک سیستم مالی بین‌المللی چند ملیتی است که در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین شبکه مالی مجازی آنلاین دنیا فعالیت می‌کند. کارمزدهای مناسب و معقول این سیستم باعث شده تا مقبولیت پی پال روز به روز افزایش یابد و بر تعداد پذیرندگان آن در سراسر دنیا اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این شبکه نقل و انتقال دلار مجازی صورت می‌گیرد. بدین صورت که شما به صورت مجازی بالانس پی پال خود را شارژ می‌کنید و همچنین موجودی اکانت خود را می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت یا سایر مجموعه‌های دیگر نقد کنید.

در پی پال شما می‌توانید از خدمات زیر بهره بگیرید:

۱– می‌توانید وجه موجود در حساب خود را به حساب پی پال دیگران واریز کنید. این کار آنی است و به صورت آنلاین صورت می‌گیرد.

۲– می‌توانید وجوه داخل حساب پی پال خود را به حساب بانکی یا کارت خود انتقال دهید.

۳- از میلیون‌ها سایت اینترنتی که پذیرنده اکانت پی پال هستند ، بدون دردسر خرید کنید.

ثبت نام در پی پال رایگان و آسان است اما برای اینکه بتوانید از خدمات پی پال به نحو احسن استفاده کنید باید حساب خود را Verify کنید.
برای Verify کردن حساب پی پال نیاز است تا یک نوع کارت اعتباری از مثل  مسترکارت، ویزا داشته باشید.

پی پال از قوانین و شرایط بسیار سخت گیرانه‌ای استفاده می‌کند تا مطمئن شود افراد عضو این شبکه پولشویی نمی‌کنند و قوانین کشورها را رعایت می‌کنند.

پی پال‌ها یا پرسنال هستند یا بیزنس و اما تفاوت این دو در سقف تراکنش هاست.
در پی پال پرسنال سقف تراکنش‌ها کمتر از بیزنس است اما در پی پال بیزنس برای مبالغ بالاتر هم می‌توانید تراکنش داشته باشید.

پی پال در ایرانکارت:

در ایرانیکارت پی پال‌های شخصی(پرسنال) برای ارسال و دریافت درآمدهای مجازی شما افتتاح می‌شود. شما می‌توانید اکانت پی پال کاملا وریفای شده با کارت داشته باشید و با خیال راحت به ارسال و دریافت بپردازید.

جشنواره پاییزی ایرانکارت:

ایرانیکارت برای رضایت کاربران گرامی کارمزد افتتاح اکانت پی پال خود را کاهش داده است. همچنین شما می‌توانید بالانس پی پال خود را از طریق این مجموعه بدون هیچ کارمزدی شارژ و دلار پی پال خود را بدون کارمزد نقد کنید.

مجموعه ایرانیکارت اکانت پی پال شما را با کارت ویزای هدیه (به هزینه این مجموعه) وریفای می‌کند که شما می‌توانید موجودی این کارت را در خریدهای اینترنتی خود استفاده کنید.

برای درخواست افتتاح اکانت پی پال  مجموعه ایرانیکارت، از طریق این لینک وارد شوید.

انتهای پیام

true برچسب ها : ایرانکارت پی پال سیستم مالی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد