Web Analytics Made Easy - Statcounter


دبیر جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان گفت: دریافت آثار طراحان، برای شرکت در دومین جشنواره تنها ازطریق دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران امکان پذیراست.

به گزارش امتداد نیوز  ،  مینو پدرام دبیر جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان با بیان اینکه دریافت آثار طراحان، برای شرکت در دومین جشنواره تنها ازطریق دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران امکان پذیراست، گفت: طراحان لباس کودک و نوجوان پس از ثبت نام و دریافت کد شیما از طریق سایت ایران مد ،آثار خود را به دبیرخانه انجمن طراحی لباس و پارچه ایران واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی ، نبش کوچه شیده ، پلاک ۱۰۵/۱طبقه اول تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مینوپدرام دبیر دومین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری جشنواره با بیان این مطلب افزود: طراحان باید بامراجعه به سایت ایران مد ثبت نام کرده و پس از دریافت کد شیما،آثار خود را به دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تحویل بدهند در غیر این صورت از پذیرفتن آثار ارسالی بدون کدشیما وثبت نام معذوریم.
وی با بیان اینکه تمام اطلاعات و شرایط شرکت در دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان در فراخوان ذکر شده است، اظهارداشت: فراخوان و اطلاعات مربوط به نحو شرکت در این جشنواره در کانال انجمن طراحان لباس و پارچه ایران و سایت ایران مد اطلاع رسانی شده است .
وی تصریح کرد:طراحانی که تمایل دارند در بخش طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان شرکت کنند می توانند آثار خود را به صورت نمونه لباس دوخته شده به صورت کالکشن (حداقل چهارتکه) به دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تحویل بدهند.همچنین در بخش طراحی لباس و تصویر گری نیز می توانندآثارخود را به صورت کالکشن و دارای شناسنامه ارایه دهند.
نایب رییس هیات مدیره انجمن طراحان لباس و پارچه ایران ادامه داد: ایجاد بستری مناسب به منظور کشف استعدادها و ترغیب طراحان جهت ارائه طرحهای نوین مطابق با استانداردهای بومی و فرهنگی در زمینه لباس کودکان ونوجوانان، معرفی توانمندی های بخش صنعت پوشاک در امر تولید لباس کودک ونوجوان و فراهم نمودن زمینه های ارتباط و تعامل بین طراحان و تولید کنندگان این عرصه، از مهمترین اهداف برگزاری دومین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان است.
وی در زمینه بخش های مختلف جشنواره ملی طراحی لباس کودک و نوجوان، گفت: امسال بخش های جانبی وکاربردی زیادی را برای ایجادخلاقیت طراحان در طراحی لباس کودک و نوجوان، نسبت به سال گذشته درنظرگرفته ایم.مسابقه زنده” از ایده تااجرا ” به صورت تیمی وانفرادی، ویترین ملی، برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی با موضوع روانشناسی کودک، طراحی لباس کودک و نوجوان وغیره ازجمله بخش های مختلف دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان است.
پدرام ادامه داد: دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان با همکاری انجمن طراحان لباس و پارچه ایران و بنیاد ملی مد ولباس از ۱۵تا۲۳دی ماه سال جاری درفرهنگستان برگزار می گردد.
وی درپایان یادآورشد: طراحان، باید آثارخود را به همراه کد دریافتی شیما از سایت ایران مد به دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی ، نبش کوچه شیده ، پلاک ۱۰۵/۱طبقه اول ارسال کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل

آقای سید شجاع الدین امامی رئوف در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه صنعت خبرگزاری صداوسیما افزود: در سال ۱۴۰۲، حدود ۴۹۰ هزار تن انواع پارچه در کشور تولید شده است که ۷۵ درصد نیاز بازار را پوشش می‌دهد و ۱۴۵ هزار تن از نیاز بازار از طریق واردات تأمین شد.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی با بیان اینکه ارزبری واردات پارچه برای کشور در سال ۱۴۰۲ حدود ۷۵۰ میلیون دلار برآورد می‌شود، گفت: از این میزان ۱۰۵ هزار تن معادل حدود ۵۸۰ میلیون دلار آن مربوط به پارچه‌های تاروپودی از جنس الیاف مصنوعی است و پس از آن، پارچه‌های رومبلی با ارزش وزنی حدود ۱۱ هزار تن و ارزش دلاری ۶۲ میلیون دلار وارد کشور می‌شود.   دبیر انجمن صنایع نساجی با اشاره به حذف ارز ترجیحی برای واردات پارچه از فروردین ماه امسال افزود: این محدودیت تنها مربوط به ردیف تعرفه‌های پارچه‌های رومبلی است که تنها یک دهم از کل حجم بازار پارچه کشور را شامل می‌شود و برای واردات انواع دیگر پارچه‌ها محدودیتی وجود ندارد.   رئوف همچنین، مجموع واردات در صنعت نساجی و پوشاک را، چهار برابر صادرات در این صنعت عنوان کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲، حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار واردات در صنعت نساجی و پوشاک به ثبت رسیده که شامل مواد خام پایه و مواد واسطه‌ای می‌شود و در مقابل، مجموع صادرات در ردیف تعرفه‌های این صنعت ۵۵۰ میلیون دلار برآورد شده که بخش عمده آن نیز مربوط به صادرات فرش ماشینی و کفپوش و موکت است.    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی چند نرخی بودن ارز را یکی از مشکلات جدی تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: چند نرخی بودن ارز نه تنها مشکل صنایع نساجی، بلکه مسئله اصلی برای همه صنایع است. در حال حاضر اختلاف بین ارز ترجیحی و ارز مبادله‌ای زیاد است و این یعنی تنبیه صادرات و تشویق واردات.   دبیر انجمن صنایع نساجی ادامه داد: درباره ارز ترجیحی نظر انجمن صنایع نساجی ایجاد وحدت رویه در کل زنجیره این صنعت، یعنی تک نرخی شدن ارز است؛ بدین صورت که ارز ترجیحی به هیچ صنعتی تخصیص داده نشود.    رئوف افزود: انجمن صنایع نساجی به وزارت صمت پیشنهاد داده، تخصیص ارز ردیف تعرفه‌های واردات در صنعت نساجی را شفاف سازی کند تا مشخص شود افرادی که اقدام به واردات کرده اند، بازرگان بوده اند یا تولیدکننده؛ چراکه بیشترین واردات در این صنعت توسط افراد غیر از تولیدکنندگان انجام می‌شود.   وی به میزان سرمایه گذاری انجام شده در این صنعت نیز اشاره کرد و افزود: سالانه حدود ۳۴۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در حوزه خرید تجهیزات و انتقال تکنولوژی در این صنعت انجام می‌شود و تولیدکنندگان در سال‌های اخیر در بحث بازسازی و نوسازی حلقه‌های مختلف تولید اقدامات موثری انجام داده اند، به طوری که از واحد‌های تولید الیاف مصنوعی و پنبه‌ای گرفته تا واحد‌های رنگرزی و چاپ و تکمیل، در حال حاضر می توانند پاسخگوی نیاز بازار داخل باشند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود