Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازاراک ؛ جلسه قرارگاه صالحین با موضوع هم اندیشی فرماندهان حوزه ها درناحیه مقاومت بسیج اراک برگزار شد.
دراین جلسه حاج آقا عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه اراک
در تشریح اهداف حلقه های صالحین شهرستان اراک با اشاره به اینکه طرح حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین برای روشنگری و ارتقاء سطح بصیرتی و معرفتی بسیجیان با موضوعات فرهنگی- اعتقادی اجرا می شود، گفت:جلسات حلقه های صالحین در سطح شهر اراک و روستاهای شهرستان با حضور متربیان و اعضا تشکیل می شود که خروجی و بازخورد این جلسات در کوتاه مدت و بلند مدت بر روحیه بسیجان و دیگر اعضای حلقه تاثیر مثبتی را برای ساختن جامعه ای عاری از معضلات اجتماعی فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدی اظهار کرد: تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است تا با اتکا به این اصول ضمن حفظ آرمان ها و دستاورد های نظام اسلامی، رسیدن به نقطه اوج اهداف انقلابی را فراهم سازد.
وی افزود:صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر انقلاب اسلامی و سیر ظهور امام عصر (عج)، کادرسازی برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی و دینی است.
حاج آقا عبدی اضافه کرد: از این رو، اجرای صالحین و یاری رساندن به مجریان و طراحان این طرح عظیم و ارزشمند به مثابه همراهی کردن در پایه گذاری سنت حسنه‌ای است درست هم وزن تلاش ارزشمند شهیدان گرانقدر؛ فلذا بهره گیری از این ظرفیت همگانی در رسیدن به اهداف والای جامعه که همانا بصیرت افزایی، استکبار ستیزی و ... است، از جمله وظیفه تک تک اقشار متعدد جامعه بخصوص جوانان است.
همچنین مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج اراک که در این جلسه حضور داشتند با اشاره به اینکه بسیج زنده است چون آرمان‌های آن مشخص و راه خود را به درستی انتخاب کرده است، به اجرای برنامه مختلف فرهنگی و بصیرتی اشاره کرد و گفت:تشکیل حلقه های صالحین،حضور پرررنگ در مساجد،حضور یادواره شهدا در شهر و روستا، ترویج روحیه جهادی و انقلابی و تبیین رویکرد های استکبار ستیزی، سوژه یابی و تبادل نظر در خصوص مسائل متعدد جامعه و همچنین ارائه راهکارهای جلوگیری از معضلات اجتماعی و ... از جمله دیگر اهداف حلقه های صالحین می باشد.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه اراک با بیان اینکه امروزه بسیجیان باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن بصیرت خود هجمه‌های دشمنان را ناکام بگذارند، بیان کرد: اگر جوان مؤمن و متدین کشور با روحیه بسیجی و انقلابی رشد کند قطعاً به فرد مفیدی برای انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد و این مهم در حلقات صالحین نیز واکاوی شده و به نتایج مطلوبی نیز دست پیدا کرده ایم.
وی اجرای حلقه های صالحین را مایه پیشرفت و ترقی نونهالان و نوجوانان خواند و افزود: کلاس های صالحین بسیج، بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان است و متربیان باید قدر چنین کلاس ها را بدانند و از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرند.
حاج اقاخلیلی با بیان این که لازم است نونهالان و نوجوانان در این کلاس ها فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: طرح های صالحین بسیج بعنوان سپر دفاعی بخصوص برای این رده های سنی در مقابل آسیب های دشمنان است و لازم است متربیان با رغبت بیشتری در این قالب فعالیت کنند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است