Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@03:15:39 GMT

افشای پرچم دار هیوندای پالیسید+عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۷۱۵۲

افشای پرچم دار هیوندای پالیسید+عکس

رکنا: اولین تصویر رسمی از جدیدترین هیوندای شاسی بلند لو رفت.

بعدازاینکه هیوندای رسماً نام پالیسید را برای کراس‌اوور پرچم‌دار جدید خود تأیید کرد، حالا اولین تصویر رسمی از آن افشا شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، پالیسید بر اساس کانسپت گرندمستر شکل گرفته که در ماه ژوئن رونمایی شد؛ بنابراین کراس‌اوور جدید هیوندای در ظاهر شباهت‌هایی با کانسپت مذکور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پالیسید در نمای جلویی همچنین به مدل کوچک‌تر سانتافه هم شباهت دارد اما در این قسمت، شکل کلی چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر دستخوش تغییراتی شده است. ازجملهٔ ویژگی‌های برجستهٔ نمای جانبی این کراس‌اوور سه ردیفه نیز می‌توان به خط کمر صاف و ستون C پهن اشاره کرد؛ بنابراین با توجه به این تصویر، مشخص است که هیوندای تلاش کرده استایل ظاهری پالیسید را از سانتافه متمایز کند.

هیوندای هم‌زمان با معرفی نسل دوم سانتافه در سال 2006، کراس‌اوور فول سایز وراکروز یا IX55 را هم به‌عنوان مدلی بزرگ‌تر از سانتافه معرفی کرد؛ اما پس خاتمهٔ تولید وراکروز در سال 2012، هیوندای نسخهٔ بزرگ‌تر و سه ردیفه‌ای از نسل سوم سانتافه را با نام گرند سانتافه، به‌عنوان جایگزین وراکروز به بازار Store عرضه نمود و بدین ترتیب این کراس‌اوور فول سایز از سبد محصولات هیوندای کنار رفت. حال اما سازندهٔ کره‌ای قصد دارد بار دیگر به ترکیب سابق بازگشته و پالیسید را به‌عنوان مدلی مجزا و بزرگ‌تر از سانتافه راهی بازار کند.

طبق اطلاعات اولیه، پالیسید روی پلت‌فرم مشترکی با کراس‌اوور جدید کیا تلوراید ساخته شده است؛ بنابراین انتظار می‌رود این کراس‌اوور فول سایز با پیشرانهٔ V6 و در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه گردد درحالی‌که سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن قابل سفارش خواهد بود. هیوندای پالیسید رسماً در نمایشگاه لس‌آنجلس در تاریخ 28 نوامبر رونمایی می‌شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم سکوت تلخ دختر 14 ساله کرمانشاهی در اسارتگاه روستایی شیطانی سرقت دردسرساز خودروی مجهز به GPS در تهران تومور سرطانی در مغز قاتل کرجی او را به دادگاه کشاند ! سرنوشت شوم شهناز در آن شب سرد! حرکت ناشایست با انگشت هنگام رانندگی و ابطال گواهینامه

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه مدل بازار Store استاندارد عکس دار ساعت رونمایی هیوندای شاسی بلند عکس فیلم ایران بازی تهران دختر سرقت افزایش جوان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین در ادامه گفت:‌ مسعود رجوی قطعا نفوذی ساواک در سازمان مجاهدین خلق بوده است. چه بسا رژیم پهلوی در مقطعی به این نتیجه می رسد به جای نابود کردن سازمان منافقین، آن را تغییر مسیر داده و با خود همراه کند آن هم با یک نفوذی مثل مسعود رجوی. برای نتیجه گیری بهتر باید بگوییم همین ساواک محصول سیای آمریکا بوده است.

منبع:‌خبرگزاری دانشجو

کد خبر 846663 برچسب‌ها پهلوی خبر ویژه ساواک

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • ویدیو/ کشف گورهای جمعی در بیمارستان ناصر؛ افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها
  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک | ویدئو