Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسلامشهر با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدکنندگان گفت: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نباید به بهانه مشکل اعتبار تولید را متوقف کنند. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، مسعود مرسل‌پور در جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور صنعتگران، تولیدکنندگان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به ضرورت حمایت از کالای داخلی اظهار داشت: در سالی که مقام معظم رهبری تأکید بر حمایت از کالای ایرانی دارند باید تمام تلاشمان را کنیم تا کارگاهی تعطیل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر شخصی که بیکار می‌شود 10 بیکار دیگر را به دنبال دارد افزود: هر فردی که بیکار می‌شود از اعضای خانواده پدر، مادر و فرزندانش آسیب بیکاری او را می‌بینند، درست است که تمامی دستگاه‌ها و ادارات خدمات‌رسان مشکل اعتباری دارند اما نباید به هیچ قیمتی چرخ تولید را له کنیم.

فرماندار اسلامشهر عنوان کرد: مسئولان اسلامشهر در زمینه اقتصاد مقاومتی بسیار خوب عمل کرده‌اند و کار تولیدکنندگان و صنعتگران به صورت ویژه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود در زمینه بیمه تأمین اجتماعی، آب، برق و گاز با مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی و خدماتی مشکلی وجود ندارد.

مرسل‌پور با تأکید بر اینکه وقتی صنعتگر و تولیدکننده احساس می‌کند که حمایت می‌شود کار بهتر پیش می‌رود گفت: تلاش و پیگیری مدیران اسلامشهر سبب شده تا اعتراضات صنفی و کارگاهی به کمتر از 10 درصد در این شهرستان برسد که این افتخاری برای مدیران و خدمت‌گزاران شهرستان است.

وی تصریح کرد: تعطیل نشدن یکی از کارخانه‌های مهم در شهر چهاردانگه با پیگیری مسئولان از اقدامات خوبی بود که منجر شد تا چرخ تولید این شرکت به فعالیت ادامه دهد و کارگران بیکار نشوند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به وضعیت نامناسب روستای لهک افزود: بنیاد مسکن اسلامشهر در ساخت روستای لهک که ساکنین آن در بدترین شرایط و کمترین امکانات زندگی می‌کنند و 70 درصد خانه‌هایشان فرسوده و در با سپاه همکاری کند.

مرسل‌پور در ادامه با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان، دامداری‌ها و مراکز پرورش ماهی عنوان کرد: کمیسیون رسیدگی به امور آب زیرزمینی از محل سرانه تخصیصی که برای شهرستان است با دامداری‌ مربوطه جهت حفر چاه و تأمین آب مساعدت لازم را داشته باشند ضمن اینکه شهردار منطقه هم باید راهکار جایگزین در زمینه حل مشکل دامداری‌ها داشته باشد تا شاهد تعطیلی و بیکاری عده‌ای از قشر کارگر و زحمتکش جامعه نباشیم.

وی صنعت کفش اسلامشهر را یکی از صنایع مهم شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: صنعت کفش اسلامشهر با مشکلات زیادی روبه‌رو بود که به یاری خدا با ورود سرمایه‌گذار به این بخش شاهد رفع موانع تولید در این زمینه هستیم.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: ما به دنبال این هستیم تا اصناف و کارخانجات مهم را از حیث مکانی و مدیریتی سازماندهی کنیم و نظارت ارتباطات بین صنایع کفش، چوب و لباس که در اسلامشهر پراکنده هستند را تسهیل کنیم.

مرسل‌پور در پایان خاطرنشان کرد: دعوت از صنعتگران، تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و نیز مسئولان مرتبط و انجام کار جهادی برای برطرف کردن مشکلات و موانع تولید از برنامه‌های مهم اقتصاد مقاومتی در اسلامشهر است که امیدواریم تا چند ماه آینده هیچ تولیدکننده‌ای در این شهرستان مشکل نداشته باشد.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی بارگاهی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان طی سال گذشته در راستای انعکاس عملکرد و اخبار ادارات تلاش بسیاری داشته و همچنین در بحث انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی کشور نیز نقش بسزایی ایفا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش و جایگاه ویژه ای در جامعه دارند، افزود: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توانند در راستای ایجادِ نشاط و امید آفرینی در جامعه گام‌های بلندی بردارند.

وی به برخی از مشکلات روابط عمومی‌های ادارات اشاره کرد و گفت: با توجه به حجمِ بالای کاری روابط عمومی‌ها، مستقل شدن آنها در دستگاه‌های اجرایی به طور جدی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به روابط عمومی‌ها نگاه ویژه داشته و آنها را تقویت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان برخی از خصوصیات روابط عمومی توانمند را برشمرد و عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید علاوه بر پویایی و فعالیت در دستگاه‌های اجرایی، دارای خلاقیت و اندیشه‌ای نو باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید برای امید آفرینی در جامعه تلاش کنند، ابراز داشت: روابط عمومی‌ها باید عملکردها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی خود را با خلاقیت و نوآوری در سطح شهرستان منعکس کرده و در جامعه نشاط ایجاد کنند.

بارگاهی به نقش بارزِ روابط عمومی‌ها در خصوص جوانی جمعیت و حوزه نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: روابط عمومی باید اخبار دستگاه اجرایی و دستاوردهای دولت را در جامعه بخوبی اطلاع رسانی کند تا مردم از این خدمات ارزنده بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: با انتخاب هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان باید هم افزایی بیشتری داشته تا انعکاس بهتری از خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی ارائه شود.

بارگاهی بر تعامل روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید با یک گروهی را ایجاد کرده و با مطرح کردن موضوعات به همدیگر کمک کنند و همچنین هم افزایی و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها در انعکاس به موقع اخبار و عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان کمک می‌کند.

در پایانِ این نشست، انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان دشتستان با حضور ۳۷ روابط عمومی برگزار شد و ایمان خوشقدم به عنوان رئیس، جواد راهپیما به عنوان نایب رئیس، مرجان غلامی به عنوان منشی، علی نامی نظری و کوروش امینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین غلامرضا ابول زاده و اعظم شیخی به عنوان اعضای علی البدل و حبیب توکلیان و مریم موسوی به عنوان بازرس و خزانه دار انتخاب شدند.

کد خبر 6088046

دیگر خبرها

  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است