Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا محمدی، سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد درباره دلایلش برای قبول این شغل و کشتی گیران نوجوان ایران صحبت کرد.

طرفداری- غلامرضا محمدی، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد ایران منصوب شد. 

به گزارش تسنیم، غلامرضا محمدی بعد از اینکه جایگزین رسول خادم در کادرفنی تیم ملی آزاد شد، اظهار داشت:

در یکی دو روز اخیر در این رابطه با من صحبت کردند و با توجه به اینکه مسابقات قهرمان کشوری را در پیش داشتیم و باید زود استارت کار را می‌زدیم، مسئولیت را قبول کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقت این است که اگر به المپیک فکر کنیم، همین الان هم برای شروع کارها دیر است. ما المپیک 2020 را در پیش داریم و خیلی زود این میدان فرا می‌رسد.

 

وی ادامه داد:

ضمن تشکر و قدردانی از تمام کسانی که دراین سال‌ها مسئولیت فنی تیم را برعهده داشتند، من هم تمام فکر و ذکرم سربلندی کشتی است و با افتخار این مسئولیت را قبول کردم. رسول خادم یک قهرمان بی‌بدیل در دوره کشتی گرفتنش بود که زحمات بسیار زیادی هم در فدراسیون کشتی و تیم ملی کشید.

 

محمدی که برای دومین بار هدایت تیم ملی کشتی آزاد را برعهده می‌گیرد، در پاسخ به این سوال که نگران نیست بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون، رئیس جدید انتخاب دیگری برای سرمربیگری تیم ملی آزاد داشته باشد، خاطرنشان کرد:

من فقط به کشتی فکر کردم که آمدم. اکنون نیاز بود که کشتی به آرامش برسد. اصلا دوست ندارم به چیزی غیر از این فکر کنم، خودم را مدیون کشتی می‌دانم و می‌دانم که مردم هم انتظار به حقی از این رشته دارند. همه باید کمک کنیم که کشتی به آرامش برسد.

 

سرمربی سابق تیم ملی کشتی نوجوانان در مورد آینده این تیم نیز تصریح کرد:

چیزی که بیشتر از هر چیزی ذهنم را درگیر کرده است، همین کشتی‌گیران کوچولویی هستند که امسال کارهای بزرگی انجام دادند و هم در مسابقات جهانی نوجوانان قهرمان شدند و هم در المپیک جوانان دست به کار بزرگی زدند. حالا آنها به رده جوانان آمده‌اند و امیدوارم که پشتوانه‌های خوبی برای بزرگسالان باشند، قول می‌دهم که در یکی دو سال آینده با این پشتوانه‌ها کشتی ایران به شرایط پایدار برسد و باز هم تاکید می‌کنم که اگر همه کمک کنیم نسلی طلایی در راه است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام موحد ۲۷ و ۲۸ فروردین در شهر بابلسر استان مازندران برگزار می‌شود.

اسامی داوران قضاوت کننده در این مسابقات به شرح زیر است:

سرپرست فنی: مزدک گیتی (همدان)

ژوری: رضا علی اصغری (گیلان) غلامرضا محمدنژاد (مازندران)

داوران درجه یک بین المللی:
بابک امجدی (تهران) ابراهیم رادمرد (گیلان) مهدی آقاولی (تهران) مسعود رستمی پور (تهران) سیفعلی سلمانپور (قم) مرتضی زورمند (البرز)

داوران درجه دو بین المللی:
عباس کارگرپور (تهران) کاظم عقیقی (خراسان جنوبی) قادر باقری (البرز) علی خالق زاده (خراسان شمالی) علی لاریجانی (مازندران)

داوران درجه سه بین المللی:
محمدحسین داوری (خراسان رضوی) فرهاد محمدپور (مازندران) سینا بخشی نژاد (گیلان)

دیگر خبرها

  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد
  • ۱۵ کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • ایران رتبه ۹ تولید تخم مرغ در دنیا را داراست
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان