Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی با ورود قاطع به پرونده استخدام‌های غیرقانونی دراستان کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل پرونده برای دو مدیر متخلف، حکم قطعی آنان را به زودی اجرایی می‌کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی در تشریح آخرین جزئیات پرونده مدیران متخلف در استخدام‌های غیرقانونی در استان افزود: معاون استاندار و مدیرکل جهاد کشاورزی در بحث تصرف غیرقانونی در اموال بیت المال و استخدام‌های غیرقانونی به حکم انفصال از خدمت و شلاق محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: حکم انفصال دو متهم این پرونده به حالت تعلیق در آمده است و حکم دیگر نیز به زودی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهكيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر خرده فروش و ۱۸ نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بودند.
خادمیان اظهار کرد: در این زمینه ۲ باند منهدم و ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و۷۳۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان برقرار شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۲۸ هزارو ۸۵۴ مورد بود بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی