Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:30:15 GMT

باند ۴ نفره سارقان وسائل خودرو در همدان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۷۴۵۵

باند ۴ نفره سارقان وسائل خودرو در همدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی همدان گفت: در۲ عملیاتی پلیس باند ۴ نفره سارقان وسائل خودرو در همدان دستگیر شدند. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سرهنگ جمشید باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این عملیات مشترک به ترتیب توسط کلانتری 16 و17 شهرک مدنی و مریانج برای دستگیری سارقان اجرا شد و در این عملیات باندی متشکل از 2 مرد و 2 زن که به صورت مشترک سرقت‌ها را اجرا می‌کردند شناسایی و2 نفر از آنها دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این باند سرقت اخیرا به همدان آمده بودند و بیشتر به سرقت وسایل داخل خودرو می‌پرداختند که با هماهنگی قضایی روز گذشته سارقان در محل اختفای خود در شهری مجاور همدان به دام پلیس افتادند. از محل مخفی شدن این سارقان هم وسایل داخل خودرو(ضبط‌صوت، باند در اندازه‌های متفاوت)، مدارک خودرو(کارت خودرو، بیمه‌نامه و گواهینامه)، یکدستگاه خودروی سرقتی(پراید) وسایل شخصی(ساعت مچی، کارت‌های بانکی، اوراق مالی، عینک آفتابی) و غیره کشف شده است.

باقری اظهار داشت: با دستگیری 2 نفر از اعضای این باند سرقت و شناسایی محل وقوع جرم و یا اختفای نفر بعدی او هم دستگیر شده است. اقدام پلیسی برای دستگیری عضو دیگر باند هم در دستور کار پلیس است.

وی افزود: نحوه سرقت وسایل داخل خودرو هم سرقت خودرو و رها کردن خودروی سرقتی در نقاط کم تردد شهری همدان بوده است تا سارقان به دام پلیس نیفتند که البته این موضوع بیشتر از بی‌اطلاعی مجرمان نسبت به رصد و اشراف هوشیاری پلیس همدان بر‌می‌گردد. از اعتراف این باند 4 نفره، سرقت 4 مورد خودرو و وسایل داخل 6 خودرو توسط ثبت پلیس شده است و مجرمان به دستگاه قضایی تحویل شدند. بررسی جنبه‌های دیگر این جرم هم توسط پلیس ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان دلیل وقوع این نوع جرم را بی‌توجهی رانندگان به هشدار‌های پلیس عنوان کرد و گفت: بر اساس اعتراف سارقان این باند اکثر خودرو‌های سرقتی به وسایل هشداری مجهز نبودند و یا وسایل ایمنی لازم را راننده استفاده نکرده است.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک