Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایکنا از مازندران، یادواره امیر سرتیپ شهید سید عبداله تقویان از شهدای مازندرانی نیروی زمینی ارتش عصر دیروز 20 آبان ماه با حضور خانواده معظم شهدا، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، فرماندهی ورئیس عقیدتی سیاسی  و کارکنان گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر در پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این مراسم، شیدایی قاری  ممتاز پدافند هوایی و  ارتش جمهوری اسلامی به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و در ادامه سرهنگ رحمت الله مولا فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی شهرستان بابلسر ضمن  تبریک حلول ماه ربیع الاول، گفت: گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر با اهدای 38 شهید و یک آزاده  افتخار دارد  که در راه تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی  دین خود را ادا کرده و تا پای جان  در راه اعتلای  نظام مقدس جمهوری اسلامی  ثابت قدم خواهد بود.

وی افزود: روح 38 شهید پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر در این یادواره حضور دارند و شاهد اعمال و رفتار ما هستند.

در ادامه احمد ضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش پوردستان  با ارایه این مطلب که تزریق خون شهید در پیکره جامعه موجب حرکت و نشاط و شادابی است، تصریح کرد: امروز یکی از مظاهر شادابی، مقاومت و ایستادگی در جامعه ما شهدا هستند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با خطاب به سربازان، اظهار کرد: باید بدانیم که هم اکنون پرچم شهدا به شما داده شده است و شما پرچمدار شهدا در این دوره و زمانه هستید، شمایی که اهل بصیرت هستید و باید با این بصیرت دشمن درون و بیرون را شناسایی کنید تا به سعادت و کامیابی دست پیدا کنید.
وی افزود:  شما سربازان صبر را پیشه خود سازید و در مسایل و مشکلات پیش رو سعی در مقاومت داشته باشد .
پوردستان با اشاره به تفکیک پدافند هوایی، گفت: در زمانی که مسئله تفکیک پدافند هوایی مطرح و اجرایی شد احساس می‌شد که باید مدت‌های طولانی سپری شود تا اینکه پدافند بتواند مفید و مثمر ثمر واقع شود اما مشاهده کردیم در همان سال‌های اولیه با وجود نیروهای متخصص جوان و پیشکسوتان، خیلی زود بازیابی انجام شد و حماسه‌ای را که قرارگاه پدافند و کارکنان آن در زمان جنگ خلق کردند دشمنان ما را مات و مبهوت کردند.
در پایان این مراسم از خانواده معظم  امیر سرتیپ شهید سید عبداله تقویان از شهدای مازندرانی  نیروی زمینی ارتش با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد و یاد و خاطره این شهید 8 سال دفاع مقدس  را گرامی داشتند.
لازم به ذکر است؛ امیر سرتیپ شهید سیدعبدالله تقویان از شهدای سرافراز روستای سرخدشت خطه بهنمیر شهرستان بابلسر از استان مازندران در سال 1362 به عضویت ارتش جمهوری اسلامی ایران درآمده و در منطقه عملیاتی زبیدات در21 تیرماه 1367 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: یادواره شهدا پدافند هوایی بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این برنامه با حضور قشرهای مختلف مردم ، خانواده‌ شهدا و مسئولان شهرستانی در فرهنگ سرای سردار سلیمانی بوکان برگزار شد.

در این برنامه حجت اسلام یزدی  با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین روز های معلم و کارگر، این هفته را بسیار مبارک دانست و گفت: معلمین و کارگران سنگربانان و سربازان خط مقدم جبهه در حوزه‌‌های جهاد علم و دانش و اقتصادی هستند .

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: این دو قشر جامعه را باید در هر لحظه و هر مکان تکریم کرد و از زحمات آنان تشکر کرد.

حجت‌الاسلام یزدی با اشاره به اجرای طرح نور نیز عنوان کرد: همه ملت ایران از اقدامات نیروهای درگیر در طرح نور و مبارزه با بدحجابی و بی حجابی حمایت خواهند کرد .

در پایان از خانواده شهدا ایثارگران و نمونه های دانش آموزی شاهد تجلیل شد .

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی