Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آبزی ‌پروری شیلات کشور گفت: 20 درصد آبزیان پرورشی کشور در مازندران تولید می‌شود. تولید بیش از 3  تن ماهی در آب بندان‌ها

«مهدی شکوری» در جشنواره عرضه و طبخ آبزیان که در شهرستان بابل برگزار شد با بیان اینکه امروزه بیش از 3  تن ماهی در آب بندان‌ها تولید می‌شود، پیش بینی کرد: در حال حاضر 58 هزار تن آبزیان پرورشی، تولید شده و می تواند تا 100 هزار تن هم افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مهدی گلچوب»، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز با اشاره به 95 هزار تن تولیدات شیلاتی به ارزش اقتصادی بیش از 800 میلیارد تومان در مازندران افزود: در حوزه اقتصادی برای توسعه فعالیت ‌های شیلاتی شامل پرورش ماهی گرمابی، سردابی و پرورش ماهی در قفس اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

گلچوب، به وجود بزرگ ترین مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در مازندران اشاره کرد و گفت: بزرگ ترین پایانه صادرات محصولات شیلاتی کشور در این استان در حال ساخت بوده و می‌تواند تحولی را در صادرات و توسعه تجارت فرآورده ‌های شیلاتی بویژه ماهیان خاویاری ایجاد کند. / صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه مستقیم آبزیان در میادین میوه و تره‌بار/ توزیع کنسرو ماهی با تخفیف ۲۰ درصدی

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین حسینی افزود: با هماهنگی تشکل‌های تولیدی، عرضه مستقیم محصولات آبزیان توسط تولیدکنندگان از هفته پیش آغاز شده و در ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان شیلات ایران اظهارداشت: تمام برندهای کنسرو ماهی نیز با ۲۰ درصد تخفیف و با هدف ارزان‌سازی و دسترسی مردم در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز عرضه می‌شود.

حسینی با بیان این که قیمت آبزیان متاثر از هزینه‌های تولید است، تصریح کرد: با این حال تولیدکنندگان آبزیان با کمترین سود محصولات خود را در این ایام عرضه می‌کنند.

وی افزود: حذف دلالان و عرضه مستقیم آبزیان به منظور ارزان‌سازی محصولات در دستور کار سازمان شیلات ایران قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صید ماهیان استخوانی در مازندران ۲۰ درصد بیشتر شد
  • افزایش ۲۰ درصدی صید ماهیان استخوانی در مازندران 
  • عرضه مستقیم آبزیان در میادین میوه و تره‌بار/ توزیع کنسرو ماهی با تخفیف ۲۰ درصدی
  • ایجاد زنجیره ارزش تولید ماهی در قفس در آب‌های شمال کشور
  • ایجاد زنجیره ارزش تولید ماهی در قفس با مشارکت ۱۲ مجموعه صنعتی
  • تولید بالغ بر ۲۵۰ تن ماهی در بیضا
  • افزون بر ۹۲ درصد مطالبات چایکاران کشور پرداخت شد
  • توسعه فعالیت‌های شیلاتی در بوشهر/ تولید افزایش می‌یابد
  • توسعه زیرساخت‌ها و شتاب بخشی در ارتقای علمی و پرورشی در استان مرکزی
  • کنسرو ماهی با ۲۰ درصد تخفیف در ایام نوروز توزیع می‌شود