Web Analytics Made Easy - Statcounter

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس‌کالا، امروز میزبان عرضه سه هزار و ۹۲۰ تن مس مفتول، دو هزار تن مس کاتد دو، ۶۰ تن مس اسلب در گروه مس، ۵۰۰ تن بیلت و یک هزار تن شمش هزار پوندی در گروه آلومینیوم و یک هزار و ۶۰۰ تن ورق گرم در گروه فولاد است.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز (دوشنبه 21 آبان) ماه میزبان عرضه 3 هزار و 920 تن مس مفتول، دو هزار تن مس کاتد دو، 60 تن مس اسلب در گروه مس، 500 تن بیلت و یک هزار تن شمش هزار پوندی در گروه آلومینیوم و یک هزار و 600 تن ورق گرم در گروه فولاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی امروز، 12 هزار تن قیر و 300 تن عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز عرضه 24 هزار و 283 تن گریدهای مختلف پلی پروپیلن و پلی وینیل کلراید، 30 هزار تن قیر و دو هزار و 500 تن گوگرد گرانوله را تجربه می‌کند.

این گزارش حاکی است، هشت هزار تن گندم خوراکی در تالار محصولات کشاورزی عرضه می‌شود.

 

بورس کالای ایران

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Aol برچسب ها: بورس کالا ، بازار ، اقتصاد

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس کالا بازار اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی

در جریان معاملات امروز ۱۱ اردیبهشت شاخص کل بورس ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحدی کاهش یافت و سطح ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار واحدی قرار گرفت شاخص کل هم وزن نیز با با کاهش ۶ هزار و ۱۸ واحد در تراز ۷۵۰ هزار و ۸۰۴ واحد ایستاد سه نماد فولاد، فملی و شپنا امروز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند و سه نماد ذوب، فولاد و خزامیا پراکنش‌ترین نماد‌های بورس بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با کاش ۱۸۹ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۹۹ واحدی ایستاد فجهان، خاور، مادیرا هم سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس بودند.

امروز گروه خودرو باد ارزش معاملاتی ۲۶۹ میلیارد تومان برترین گروه میان صنایع بود و بعد از آن صنعت فلزات اساسی و شیمیایی در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

در بورس سه نماد افران، سیر و فردا برترین تقاضا و سه نماد افران، سپر و کارین برترین عرضه را به خود اختصاص دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران