Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@20:58:12 GMT

مبنای اردو‌های راهیان نور، معرفت است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۷۸۰۵

مبنای اردو‌های راهیان نور، معرفت است

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: مبنای کار در اردو‌های راهیان نور که هر ساله برای دانش آموزان در سطح کشور برگزار می‌شود زیارت‌های با معرفت است.

علی صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در گفت‌و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره اقدامات انجام شده در اردوهای راهیان نور دانش آموزی گفت: آشنایی دانش آموزان با راهیان نور ابتدا در درس آمادگی دفاعی خوانده می‌شود و سپس با آن آشنا می‌شوند، اما مبنای کار در اردو‌های راهیان نور که هر ساله برای دانش آموزان در سطح کشور برگزار می‌شود زیارت‌های با معرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش آموزان باید از قبل یک آشنایی با راهیان نور داشته باشند که به این منظور در کتاب آمادگی دفاعی درسی به نام یادمان‌های راهیان نور تهیه شد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اظهار کرد: دانش آموزان با مربی، روحانی و راوی به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند. علاوه بر این در مسیر سفر کار‌های فرهنگی نیز برای آشنیای بیشتر دانش آموزان صورت می‌گیرد. دانش آموزان وقتی به مناطق می‌رسند یادمان‌هایی برگزار می‌شود و راوی‌ها در رزمایش‌های فرهنگی حضور می‌یابند و بچه‌ها را با مفاهیم آشنا می‌کنند که تاکنون بسیار تاثیر گذار بوده است. اردوی راهیان نور اردوی تربیتی است و به سه مرحله قبل، حین و بعد از اردو تقسیم می‌شود. این اردو‌ها به این صورت نیست که فقط در حین اردو دانش آموزان با مفاهیم آشنا شوند بلکه از قبل به آن‌ها آموزش‌هایی داده می‌شود و بعد از اردوی راهیان نور آموزش این مفاهیم به دانش آموزان تمام نمی شود.

صابر ماهانی در ادامه از فراهم آمدن زمینه حضور والدین در اردو‌های راهیان نور خبر داد و گفت: از سال گذشته زمینه حضور خانواده‌ها در اردوی‌های راهیان نور به همراه فرزندانشان فراهم شده است، ولی با این وجود والدین به دلیل مشغله هایی که دارند از رفتن به اردوی راهیان نور اقبال نکردند. حضور خانواده‌ها در اردوی راهیان نور رایگان نیست و این عزیزان باید هزینه اردو را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسیج راهیان نور دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است

به گزارش قدس آنلاین،صالح بهرام‌پور  اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان