Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقا از روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، نشست مشترک دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
سردارحمید خرمدل در همین زمینه اظهار کرد: نشستی مشترک با دکتر محسن رضایی در راستای کمک به محرومیت‌زدایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دکتر محسن رضایی قرارگاهی در راستای محرومیت‌زدایی ایجاد کرده و کارهای خوبی توسط این قرارگاه انجام شده که این هفته نمایندگانی از این قرارگاه در قالب موسسه خیریه وفاق سبز علوی به استان می‌آیند.
وی بیان کرد: قرار است نماینده‌ای از ما به این قرارگاه معرفی شود تا اقدامات محرومیت‌زدایی با نظم و قاعده بهتری انجام شود.
خرمدل با اشاره به اینکه در زمینه اشتغال هم این قرارگاه فعال است، افزود: از دغدغه‌های اصلی ما در کهگیلویه و بویراحمد موضوع اشتغال است که برای کمک به رفع این مشکل با همه دستگاه‌ها و نهادها و مؤسسه‌ها همکاری خواهیم داشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی سپاه فتح قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم