Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:38:03 GMT

تحول در آموزش و پرورش با تغییر نگرش حاصل می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۷۸۴۱

تحول در آموزش و پرورش با تغییر نگرش حاصل می شود

سمنان- ایرنا- معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اجرای دقیق سند تحول بنیادین این نهاد علاوه بر توجه به مسایل ساختاری و محتوایی با تغییر نگرش نیروی انسانی حاصل می شود.

قاسم شریفی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیازمند تدوین زیرنظام ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریفی اضافه کرد: اجرای این سند مهم تنها نباید به رویکرد تغییرات زیرساختی و محتوایی معطوف باشد و مهم ترین رکن در اجرای این طرح تغییر نگرش در نیروی انسانی است.
وی تصریح کرد: تغییر نگرش در والدین دانش آموزان، معلمان و نیروهای آموزشی و اجرایی برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک شاخص اصولی و مهم اجتناب ناپذیر است.
معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: با ارائه برنامه های آموزشی و تشویقی به نیروی انسانی در کنار توجه به مقوله زیرساخت ها می توان در اجرا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اقدام کرد.
وی خاطرنشان کرد: سایر نهادهای اجرایی باید در کنار آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین در تلاش باشند و دوری از تفکر جزیره ای در اجرای این طرح اجتناب ناپذیر است.
معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: تا زمانی که دستگاه های اجرایی در ابعاد مختلف در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همکاری نداشته باشند، این طرح به هیچ عنوان اجرا نخواهد شد.
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال 1392 بعد از تصویب در شورای عالی آموزش و پرورش برای اجرا در استانهای کشور از سوی رئیس جمهوری ابلاغ شد.
7339/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش سند تحول بنيادين تغيير نگرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش هزار و ۲۵۴ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیدآفرینی از اهداف رویداد الف تا است
  • اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش بویراحمد
  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • رمضان؛ بهترین فرصت برای تغییر و تحوّل‌
  • پذیرش هزار و ۲۵۴ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان
  • اجرای طرح گشت مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز زمین در شاهرود
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند