Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:01:05 GMT

تبدیل مرزهای پاکستان به حیات خلوت تروریست‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۰۱۷

ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص حادثه تیراندازی به راهور ناجا در سیستان و بلوچستان، گفت: متاسفانه در گذشته نیز این اقدامات وجود داشت اما باید اذعان کرد با توجه به اشراف اطلاعاتی بوجود آمده و کنترل مرزها، بروز ناامنی کاهش یافته است.

تلاش تروریست های برای جبران شکستشان توسط ایران

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیروهای داعش توسط ائتلاف ایجاد شده از سوی ایران از بین رفتند، تصریح کرد: بر این اساس اسرائیلی ها و سعودی ها با حمایت مادی و اطلاعاتی تلاش کردند نیروهای تکفیری را تجهیز کنند؛ این مهم در حالیست که تروریست های یاد شده همواره تلاش می کنند با اقدامات تروریستی در نزدیکی مرزها شکست خودشان را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکستان به حیات خلوت تروریست ها تبدیل شده است

وی با بیان اینکه متاسفانه بخش های مرزی پاکستان به حیات خلوت تروریست ها تبدیل شده است و گروه های تروریستی در آنجا نفوذ زیادی دارند، ادامه داد: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی نیروهای نظامی کشورمان در مرزها، اقدامات تروریستی پیش از وقوع کشف می شود اما گاهی برخی افراد نفوذ می کنند که حادثه تیراندازی مذکور نمونه ای از ان محسوب می شود.

در مرزهای شرقی با اقدامات تروریستی، قاچاق مواد مخدر و اشرار مواجه هستیم

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه امروزه در مرزهای شرقی با اقدامات تروریستی، قاچاق مواد مخدر و اشرار مواجه هستیم، اظهار کرد: بر این اساس در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد با همکاری مشترک پاکستان اقدامات عملی موثری نسبت به از بین بردن تروریست ها و اشرار در مرزها انجام شود.

ضرورت همکاری مشترک ایران و پاکستان برای از بین بردن تروریست ها و اشرار در مرزها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشخبتانه با رایزنی های صورت گرفته با مقامات پاکستانی اقدامات متقابل برای کاهش شرارت در مرزهای این کشور مورد تاکید مسئولان دو کشور است و امیدواریم هر چه زودتر شاهد تعامل و همکاری مشترک در این حوزه باشیم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است

ژنرال "سید عاصم منیر" فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار دکتر سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

دکتر سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است