Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:29:13 GMT

طرح بهار در زمستان در شمال اردبیل اجرا می‌شود+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۰۸۷

طرح بهار در زمستان در شمال اردبیل اجرا می‌شود+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: طرح بهار در زمستان در شمال استان اجرا می‌شود. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ استانها اردیبل نظرات

نادر فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی در بخش گردشگری استان که استاندار اردبیل که اهتمام ویژه‌ای به آن دارد اجرای طرح زمستان بیداراست که در این زمینه پروژه‌های مختلفی در این زمینه به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که استاندار اردبیل با جدیت پیگیر اجرای طرح زمستان بیدار است بیان کرد: در این زمینه حمایت همه‌جانبه‌ای وجود دارد و میراث فرهنگی نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما اجرای طرح بهار در زمستان در شمال استان است و با توجه به این که در اواخر زمستان هوای خوب و مطلوبی در پارس‌آباد وجود دارد از این حوزه می‌توانیم برای جذب گردشگران داخلی و خارجی استفاده کنیم.

فلاحی تصریح کرد: تمهیدات لازم انجام یافته تا در زمستان در پارس‌آباد برنامه‌های مختلفی اجرا شود تا بتوانیم از این ظرفیت برای درآمدزایی برای حوزه گردشگری در جذب گردشگران استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: شمال استان ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری دارد که تمهیدات لازم انجام یافته تا این ظرفیت‌ها شکوفا شود تا ظرفیت عظیمی در بخش گردشگری شمال استان به وجود آید.

افتتاح نخسین پل تمام شیشه ای ایران در هیر

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر با جدیت ادامه دارد و با حمایت مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس و سرمایه‌گذاران مجموعه این پل اواخر اسفند ماه به بهربرداری می‌رسد.

فلاحی اظهار کرد: با راه‌اندازی پل شیشه‌ای هیر تحول عظیمی در بخش گردشگری اردبیل و استان ایجاد می‌شود و تلاش سرمایه‌گذاران در راه‌اندازی پل شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی از افتتاح پروژه‌های گردشگری در بخش اندبیل و ازناو خلخال خبر داد و افزود: در کوثر نیز آبدرمانی مدرن راه‌اندازی می‌شود و نگاه ویژه‌ای به جنوب استان داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: پروژه‌های گردشگری در مشگین‌شهر نیز در حال اجرایی شدن است که یکی از این پروژه‌ها آبدرمانی مدرن است که به زودی افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح پروژه‌های گردشگری در شهرستان‌های گرمی خبر داد و افزود: در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته تا بتوانیم جایگاه  بخش گردشگری را ارتقا دهیم.

فلاحی از اهتمام ویژه به اردبیل، سرعین، نیر و نمین در بخش گردشگری خبر داد و گفت: در تمامی شهرستان‌های استان برنامه داریم تا بخش گردشگری را با تحول مناسبی روبه‌رو کنیم.

امضای تفاهم‌نامه میراث فرهنگی با دانشگاه استانبول برای حضور پزشکان در آبدرمانی‌های اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ازامضای تفاهم‌نامه میراث فرهنگی استان با دانشگاه علوم پزشکی و استانبول برای حضور پزشکان متخصص در آبدرمانی‌های استان خبر داد و بیان کرد: در این زمینه استان اردبیل حمایت‌های خوبی انجام داده و این طرح مناسب خواهد بود.

فلاحی اظهار کرد: استفاده از پزشکان دوره‌دیده امری ضروری بود که نقش اساسی در جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه دارد و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی مناسب جذب گردشگران درحوزه آبدرمانی‌ها را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: اردبیل ظرفیت بالایی در آبدرمانی‌ها دارد که این امرمی‌تواند برای استان مفید باشد و باید با برنامه‌ریزی اساسی تحول عظیمی در آبدرمانی‌های استان ایجاد می‌کنیم.

اردبیل از گردشگری فصلی خارج می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: با برنامه‌ریزیهای انجام یافته استان اردبیل از گردشگری فصلی خارج شده و در تمام فصول سال برای جذب گردشگر برنامه‌ داریم.

فلاحی افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما جذب گردشگران در فصل زمستان است که سه پیست اسکی در شهرستان‌های استان راه‌اندازی می‌شود که گام اساسی در بخش گردشگران خواهدداشت.

وی ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم در محل و استاندار و معاونان خبر داد و افزود: در حال حاضر اقدامات خوبی برای توسعه گردشگری استان انجام یافته و تحول عظیمی در بخش گردشگری استان ایجاد می‌شود.

فلاحی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و صدا و سیما در حوزه اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان خبر داد و گفت: این مسئله نقش اساسی در جذب گردشگران دارد و تلاش متولیان مربوطه حوزه گردشگری را با تحول عظیمی روبه‌رو خواهد کرد..

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی استان گیلان گفت: با حضور رئیس اداره حرایم وزارتخانه، محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، ولی جهانی امروز_ جمعه هفتم اردیبهشت_ در تشریح این خبر اظهار کرد: طی هماهنگی قبلی و به منظور تعیین تکلیف نهایی محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان، با حضور امیر ارجمند رییس اداره حرایم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شهردار لاهیجان، معاون و کارشناسان حوزه میراث، فرهنگی، پایش میدانی از سطح شهر انجام و با رفع ابهام و موارد مدنظر شهرداری تفاهم مشترک حاصل و مقرر شد مطالعات تکمیلی و موارد اصلاحی در دستور کار مشاور قرار گیرد.

وی با قدردانی از حمایت‌های عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اسدالله عباسی استاندار گیلان، علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور و علیرضا ایزدی مدیرکل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی افزود: بنا بر وظایف ذاتی، راهبرد اداره کل صیانت از بافت ها و بناهای تاریخی ارزشمند است و در این راستا تعامل و هم افزایی حداکثری با دستگاه‌های ذیربط همچون شهرداری ها یکی مهمترین اصول و سیاست های پیش روی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان است.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از تلاش و همراهی شهردار لاهیجان به منظور پاسداشت و مراقبت از آثار ارزشمند شهر قدردانی کرد و گفت: حراست حفظ و احیاء بافت ها و بناهای تاریخی وظیفه ی همه افراد و آحاد جامعه است و اگر چه مطابق با قانون و به طور رسمی این مسئولیت بر عهده ی وزارتخانه متبوع گذاشته شده اما مشارکت همگانی برای پاسداشت میراث فرهنگی اجتناب ناپذیر است.

جهانی ابراز امیدواری کرد با تعامل و ارتباط نزدیک با شهرداری لاهیجان، ضمن تسریع در روند تکمیل مطالعات، با تایید شواری فنی و ابلاغ از سوی وزارتخانه، چالش های حوزه بافت و بناهای تاریخی این شهر به پایان برسد.

کد خبر 748198

دیگر خبرها

  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است