Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون اول رییس جمهور کارخانه پخت کک سبز در خرمشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، امروز (21 آبان ماه) با حضور اسحاق جهانگیری  کارخانه پخت کک سبز در شهرک صنعتی خرمشهر به بهره برداری رسید.

این کارخانه اولین تولید کننده کک نفتی کلسینه شده در ایران است که امروز در محل شهرک صنعتی خرمشهر به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارخانه پخت کک سبز دارای ظرفیت اسمی 240 هزار تن کک سبز در سال است.

کک خام ماده اولیه این کارخانه است که از کشورهای دیگر وارد ایران می شود.

کویت، چین، مالزی و ترکمنستان به عنوان کشورهایی انتخاب شده اند تا مواد اولیه مورد نیاز کارخانه از آن ها وارد ایران شود.

در این مراسم عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز حضور داشتند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگيري منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی

طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار با هدف ارتقای کیفیت و پایداری آب شرب و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی در استان سمنان با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان سمنان، طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار را به بهره‌برداری رساند.

اجرای 23 کیلومتر لوله فولادی به قطر 800 میلی متر با ظرفیت 630 لیتر بر ثانیه جهت تامین 20.5 میلیون مترمکعب آب شرب و صنعت شهرستان‌های گرمسار، آرادان و شهر ایوانکی از ویژگی‌های این طرح است.

همچنین احداث ایستگاه پمپاژ به شهر جدید ایوانکی با ایجاد 3 کیلومتر خط انتقال و احداث مخزن پمپاژ، احداث مخزن 100 متر مکعبی روستای ایج، تامین آب شرب روستای ارمیان با احداث خط انتقال آب به طول 18 کیلومتر و احداث مخزن 1000 متر مکعبی راه‌بند مهدی‌شهر از دیگر طرح‌های صنعت آب و فاضلاب در استان سمنان است که با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و باعث ارتقای قابل توجه کیفیت و پایداری آب مصرفی این بخش‌ها خواهد شد.

همچنین با حضور رئیس جمهور 33 مگاوات برق از محل نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی وارد مدار شد و به این ترتیب ظرفیت تولید برق نیروگاهی استان سمنان به هزار و 100 مگاوات افزایش یافت.

بازدید رئیسی از یک واحد تولید کاشی و سرامیک در سمنان

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به استان سمنان از یک واحد تولید کاشی و سرامیک در شهرستان سمنان بازدید کرد.

سید ابراهیم رئیسی در این بازدید با حضور در خط تولید این کارخانه کاشی و سرامیک با کارگران فعال در این خط تولید دیدار و گفت‌وگو کرد.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت رئیسی را در این بازدید همراهی کردند. این شرکت تولیدی یکی از 201 واحد راکدی است که در دولت سیزدهم در استان سمنان شده است. 

دولت رفع ناترازی در تولید برق را پیگیری می‌کند

ابراهیم رئیسی در حاشیه افتتاح فاز توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان، اظهار داشت: 22 هزار مگاوات ناترازی داشتیم که همکاران ما در وزارتخانه‌های نیرو و صمت تلاش کردند که بتوانیم تولید برق داشته باشیم و نیروگاه‌ها فعال شوند.

وی افزود: در اقدامی جهادی هشت هزار مگاوات برق داخل مدار تولید شد و به رفع بخشی از ناترازی‌ها کمک کرد.

رئیس جمهور اضافه کرد: این نیروگاه با ظرفیت 366 مگاوات در حال انجام کار است که با انجام کار جهادی و در زمانی بسیار محدود به نتیجه رسیده که جا دارد از همه عوامل تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود