Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@03:54:35 GMT

خالد شفیعی: اصلی‌ترین رقیب سپاهان خودمان هستیم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۱۹۰

خالد شفیعی: اصلی‌ترین رقیب سپاهان خودمان هستیم

خالد شفیعی،‌ مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که اصلی ترین رقیب این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر خودشان هستند. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط تیمش بعد از برد برابر سایپا گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و آخرین بازی را هم با برد پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرفتن سه امتیاز بازی با سایپا برای ما بسیار مهم بود و تیم پرقدرتی را هم شکست دادیم. تلاش ما این است که این روند را با قدرت ادامه دهیم.

وی با اشاره به حضور سپاهان در رده دوم جدول و شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر تأکید کرد: ما بازی به بازی جلو می رویم و هدف‌مان این است که بهترین نتایج را بگیریم. در هر بازی هم فقط به برد فکر می‌کنیم تا در نهایت به هدفی که داریم، برسیم.

شفیعی در مورد اینکه کدام تیم اصلی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی است، اظهار داشت: اصلی‌ترین رقیب سپاهان خودمان هستیم. این درست است که امسال چند تیم خوب داریم که دنبال قهرمانی هستند، ولی ما توجهی به نتایج رقیبان نداریم و برای قهرمان شدن خودمان باید خوب امتیاز بگیریم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امیر قلعه‌نویی سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس

مارکوس تورام که همراه با پدر خود در جشن های اسکودتوی یوونتوس شرکت می کرد، حالا خودش با پیراهن اینتر به اسکودتو رسید.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. مارکوس تورام در ابتدای فصل به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست و با عملکرد درخشان خود، نقش مهمی در کسب این قهرمانی داشت. او تقریبا دو دهه بعد از آخرین اسکودتوی پدر خود، قهرمانی در سری آ را جشن گرفت. لیلیان تورام با یوونتوس به 4 اسکودتو رسید اما دو قهرمانی آخر او در ماجرای کالچوپولی پس گرفته شد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد