Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@15:03:59 GMT

آغاز توزیع تخم مرغ با قیمت تنظیم بازار

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۲۴۰

حمید ورناصری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه تقاضای بازار در نیمه دوم سال معمولاً افزایش می یابد افزود: وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار به منظور مدیریت بازار تخم مرغ در کشور از این هفته توزیع تخم مرغ وارداتی با قیمت مصوب 13 هزار و 800 تومان را آغاز می کند و این طرح تا هفته های بعدی نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: به منظور ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضای تخم مرغ تاکنون براساس مجوز دولت حدود 6 هزار تن تخم مرغ از کشورهای آسیای میانه و ترکیه وارد شده است.
­مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تاکید کرد: میزان واردات تخم مرغ محدود است و در زمانی که بازار به تعادل برسد واردات معنا نخواهد داشت.
ورناصری افزود: براساس اطلاعات ارائه شده از معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی میزان تولید تخم مرغ در کشور حدود 900 هزار تن است که چنانچه میزان تقاضا متعادل شود نیاز بازار از تولیدات داخل تأمین می شود و مشکلی از جنبه تأمین نیاز نخواهیم داشت.
وی درباره علت افزایش قیمت تخم مرغ در مصوبه ستاد تنظیم بازار گفت: سال گذشته تخم مرغ وارداتی با قیمت مصوب 12 هزار و 600 تومان عرضه شد اما امسال با توجه به افزایش هزینه های تولید و مرغداری های داخل کشور به منظور حمایت از تولید کننده داخلی و جلوگیری از وارد شدن ضرر و زیان به آنها ستاد تنظیم بازار قیمت 13 هزار و 800 تومان را تأیید کرد.
­مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه در سال گذشته به علت شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان 25 میلیون قطعه مرغ از چرخه تولید به ویژه در واحدهای مرغ تخم گذار از چرخه تولید خارج شد، افزود: سال گذشته برای تنظیم و تعادل در بازار مصرف به ناچار تخم مرغ مورد نیاز بازار از واردات تأمین شد اما امسال با همکاری اتحادیه ها و تشکل های مرغداران و حمایت دولت شاهد ایجاد تعادل در تولید تخم مرغ داخلی هستیم.
ورناصری تاکید کرد: واردات و توزیع تخم مرغ برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به مصرف کنندگان است تا از این طریق بتوانیم قیمت ها را مدیریت کنیم.
وی درخصوص تأمین نهاده های مورد نیاز واحدهای مرغداری گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته 25 تا 30 درصد میزان واردات و تأمین کنجاله سویا و ذرت افزایش یافته است و همچنین موجودی انبارها در بنادر جنوب و شمال کشور نیز به اندازه کافی و نیاز واحدهای مرغداری را پاسخگو خواهد بود.
­مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: نهاده های مورد نیاز واحدهای مرغداری با همکاری بخش دولتی و خصوصی که شامل اتحادیه ها و تشکل های مرغداری است در بین واحدهای مرغداری توزیع می شود.
ورناصری گفت: هم اکنون بخش خصوصی به عنوان مباشر ستاد تنظیم بازار تعامل خوبی با شرکت پشتیبانی امور دام دارد و مرغداران می توانند سهمیه های خود را از اتحادیه ها و تشکل های مربوط و ادارات کل شرکت پشتیبانی امور دام در استان ها دریافت کنند.
وی تصریح کرد: هیچ گونه مشکلی به لحاظ حمل و نقل نهاده های مرغداران وجود ندارد و براساس آمار گمرک و بنادر روزانه فقط 2 هزار کامیون از خروجی بندر امام این محموله نهاده ها را منتقل می کنند.
­مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: هم اکنون افزایش کرایه حمل از مشکلات مرغداران است که باید برای آن یک روش قانونمندی تعریف شود تا رانندگان و مرغداران هر دو منتفع شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تخم مرغ تنظیم بازار قیمت توزیع وارداتی قیمت مصوب تعادل شرکت پشتیبانی امور دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی

اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی که ثبت‌نام برای واگذاری آنها از امروز پنجم اردیبهشت آغاز شده، اعلام شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مدیریت شهری تهران از سال گذشته زمینه ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی را با همکاری دولت فراهم کرد و مقرر شد از محل قرارداد با شرکت‌های چینی 27500 دستگاه خودروی برقی و از طریق وزارت صمت 27000 دستگاه دیگر وارد ناوگان تاکسیرانی تهران شود.

در این راستا زمینه واگذاری برخی از خودروهای برقی به تاکسیران‌ها فراهم شده است و در مرحله نخست 1000 تاکسی برقی جک مدل JAC E50A برای واگذاری به تاکسیرانی‌هایی که تمایل دارند خودروی فرسوده خود را تعویض کنند، آماده شده است.

بنابراین مالکان تاکسی‌های فرسوده می‌توانند از امروز با مراجعه حضوری به اداره نوسازی سازمان به نشانی: خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، نبش خیابان بهزاد، سازمان تاکسیرانی، طبقه دوم ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و ساز و کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

معرفی تاکسی برقی شرکت کرمان موتور (KMC E-TAXI)

مشخصات فنی:

مسافت قابل پیمایش (NEDC): 402 کیلومتر، 130، حداکثر قدرت (کیلو وات) : 142، حداکثرگشتاور (نیوتن متر) : 340، حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت): 142، ظرفیت کل باتری (کیلو وات ساعت) : 1/50 ، مدت زمان شارژ باتری ( 15 الی 100 درصد)  در حالت DC : 5/8 ساعت، مدت زمان شارژ باتری (30 الی 80 درصد) در حالت AC : 48 دقیقه، ترمز جلو و عقب دیسکی

تجهیزات ایمنی:

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، TPMS سیستم پایش فشار باد تایرها ، EBD+ ABS، ESC سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، HBA سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، ترمز پارک برقی + اتوهلد

لیست تجهیزات و امکانات رفاهی:

فرمان چرمی با قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان در دو جهت، پشت آمپر دیجیتال 25/10 اینچ، تهویه مطبوع اتوماتیک به صورت لمسی، دریچه های تهویه مطبوع مختص سرنشینان عقب، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت، تنظیم دستی صندلی سرنشین جلو در 4 جهت، سنسور نور، سیستم صوتی مجهز به بلوتوث، رادیو و USB، 8 بلندگو، کروز کنترل، ورود بدون کلید، فرمان برقی، روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، سیستم Power Windows، تنظیم برقی آینه های جانبی

مدت زمان گارانتی: خودرو 5 سال یا 150 هزار کیلومتر / باتری 5 سال یا 200 هزار کیلومتر

مراکز ارائه خدمات پس از فروش: شرکت کرمان موتور در راستای ارائه خدمات پس از فروش به تاکسی های برقی این طرح، نسبت به اطلاع رسانی به مالکین خودروهای مشمول اقدام خواهد کرد.               

مرکز تحویل خودرو توسط شرکت کرمان موتور: اداره تحویل مرکزی شهر تهران (کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج) بدیهی است هنگام تحویل خودروها ،آموزش‌های لازم جهت استفاده از خودروی برقی به صورت رایگان از سوی شرکت به رانندگان داده خواهد شد.

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

قیمت و شرایط پرداخت:

 

 

قیمت خودرو (ریال)تخفیف نقدی (ریال)پیش‌پرداختتسهیلات
13.250.000.000250.000.0004.000.000.000 شامل آورده راننده تاکسی و ارزش خودروی فرسوده6.000.000.000 توسط شرکت کرمان موتور  3.000.000.000 تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

تبصره: باتوجه به ضوابط قانونی و بخشنامه های مالیاتی و تائید وزارت صمت، قیمت نهایی در قرارداد واگذاری تعیین می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • آغاز بررسی جزئیات تشکیل «سپند» در مجلس؛ سپند چیست؟
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟