Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تلاش دولت و نیروهای مسلح حمایت و پشتیبانی از بازنشستگان تحت پوشش است و در این خصوص به زودی بسته های حمایتی غیر نقدی به بازنشستگان نیروهای مسلح ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ حاتمی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری همایش علمی سالیانه تامین اجتماعی نیروهای مسلح که در ساختمان وزارت دفاع برگزار شد، در جمع خبرنگاران، افزود: بازنشستگان امروز نیروهای مسلح رزمندگانی هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس زحمات زیادی کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بازنشستگان امروز همرزمان شهدا و جانبازان هستند و باید بیش از این مورد توجه قرار گیرند.
وزیر دفاع گفت: با توجه به شرایط کنونی در خصوص مسائل اقتصادی که موجب کاهش قدرت خرید بازنشستگان شده است، باید با حمایت های مختلف از این قشر موجب عبور از این شرایط شویم.
وی با اشاره به نزدیک بودن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امیدواریم در این ایام اخبار خوبی در زمینه مسائل فضایی، دریانوری و غیره برای ملت ایران ارائه کنیم.
حاتمی خاطرنشان کرد: در حوزه فضایی با کمک و همکاری وزارت ارتباطات و دانشگاههای مختلف همکاری بسیار خوبی صورت گرفته که قدردان آنها هستیم.
بنابراین گزارش، نخستین همایش علمی سالانه تامین اجتماعی نیروهای مسلح با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در خصوص مشکلات و ارائه راهکارهای رفع مشکلات بازنشستگان نیروهای مسلح در ساختمان وزارت دفاع برگزار شد.
اجتمام 1933* 1417 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروهاي مسلح وزير دفاع بسته حمايت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. 

 براساس بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمنفرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها در برابر یمن عاجز استپروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند