Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در همایش یاوران وقف در آستان امام زاده میرزای فومن اظهار کرد: باید تلاش کنیم از جلسات مذهبی و دینی برای بیان خدمات انقلاب بهره ببریم.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب رژیم منحوس پهلوی تماما در خدمت استکبار بود، گفت: امروز به برکت انقلاب در دنیا عزت و اقتدار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده به پیشرفتهای علمی کشور در حوزه علوم هسته ای و فضایی، پزشکی، فناوری نانو و شبیه سازی اشاره کرد و گفت: بیشترین رشد علمی به ایران اختصاص دارد.

وی تاکید کرد: از بزرگترین خدمات انقلاب که توسط امام راحل، ماندگار و در تاریخ ایران ثبت شد آباد کردن موقوفات است.

مدیرکل اوقاف گیلان اعلام کرد: طرحی در اداره اوقاف گیلان در حال پیگیری و اجراست که در هر سال در هر مسجد و بقعه ای یک وقف جدید داشته باشیم.

وی  وقف را تجارتی بی ضرر دانست و گفت: با وقف میتوان مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را حل کرد.

علیزاده اظهار داشت: کارکنان اوقاف گیلان طی برنامه ای مدون و با بهره گیری از ظرفیت نخبگان استان در حال جهت دهی به نیات وقف های جدید طبق نیازهای روز هستیم.

مدیرکل اوقاف گیلان از ثبت 35 وقف جدید در سال جاری در گیلان خبر داد و گفت: ارزش ریالی وقف های یاد شده 21میلیارد تومان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اوقاف و امور خیریه رشد شبیه سازی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در پی اعلام هشدار هواشناسی به حالت آماده‌باش درآمدند.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز از هشدار نارنجی رنگ هواشناسی برای آسمان البرز خبر داد و اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خاطرنشان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

مهرور تصریح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی (آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ای تاکید کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن، به همراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

کد خبر 750861

دیگر خبرها

  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات