Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:08:53 GMT

10 نفر در حرم مطهر رضوی مسلمان شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۴۴۷

10 نفر در حرم مطهر رضوی مسلمان شدند

سید جواد هاشمی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد که 25 تا 50 ساله هستند شامل 2 آمریکایی، یک فرانسوی، یک سوئدی، یک ایتالیایی، یک هندوستانی، یک گرجستانی، یک انگلستانی و 2 آلمانی می باشند.
وی اظهار داشت: همه این افراد به صورت آگاهانه و با مطالعه دین مبین اسلام به قصد مسلمان شدن به مشهد مقدس سفر کرده و طی مراسمی در حرم مطهر رضوی به دین اسلام گرویدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مدیریت مرکز امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی با هزار و 300 مرکز اسلامی در 120 کشور جهان ارتباط دارد و برای آنها محصولات فرهنگی با محوریت حضرت امام رضا (ع) ارسال می کند و به درخواست های آنها در این حوزه پاسخ می دهد.
هاشمی نژاد افزود: هر سال به مناسبت های مختلف از زائران غیرایرانی و گردشگران غیرمسلمان در حرم مطهر رضوی پذیرایی می شود که بیشترین زائران غیرایرانی این حرم مطهر را عرب زبانها و اردوزبانان تشکیل می دهند.
وی اظهار داشت: به همین منظور 2 رواق و یک صحن به زیارت زائران غیرایرانی در حرم مطهر رضوی اختصاص یافته و برنامه های مختلف زیارتی و مناسبتی ویژه اردوزبانان، عرب زبانان، افغانستانی ها، آذری زبانها در آنها برگزار می شود.
وی گفت: 2 وقف خاص ویژه زائران غیرایرانی نیز در حرم مطهر رضوی وجود دارد که مورد مصرف آنها برگزاری مراسم به مناسبت های مختلف در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و برگزاری جلسات قرائت قرآن است.
7489 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آستان قدس رضوی حرم مطهر دین مسلمان فرانسوی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران

پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) در بام ایران همزمان با آغاز ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت از سوی خادم‌یاران رضوی چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درمی‌آید.

آیین به اهتزاز درآوردن پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در تپه نورالشهدای شهرکرد و در جوار مزار شهدای گمنام روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، ساعت ۰۸:۰۰ صبح با حضور مردم ولایت‌مدار استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

پرچم حضرت ابوالفضل العباس (ع) در شهرکرد برافراشته شد + تصاویر

شهرداری شهرکرد، شورای اسلامی شهرکرد، کانون خدمت رضوی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج، پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام تپه نورالشهدا و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری در برگزاری آیین اهتزاز پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در تپه نورالشهدای شهرکرد مشارکت دارند.

منبع: خبرگزاری شبستان چهارمحال و بختیاری

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)‌
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)