Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بهزادپور، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از انتخابش به عنوان بهترین دروازه‌بان جام بین قاره‌ای ابراز خوشحالی کرد. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

حمید بهزادپور، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد قهرمانی این تیم در جام بین قاره‌ای اظهار داشت: جام بین قاره‌ای با حضور هشت تیم قدرتمند دنیا از جمله روسیه، برزیل و تاهیتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه یا متأسفانه قرعه‌کشی به گونه‌ای بود که ما با تیم روسیه و تاهیتی در همان مرحله گروهی روبه‌رو شدیم که گروه بسیار سختی بود. در مرحله حذفی هم ابتدا به مصاف مصر رفتیم که با شکست این تیم به فینال رسیدیم.

وی با اشاره به جوان‌گرایی در تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: حدود 60 درصد تیم ملی ایران تغییر کرده بود و بازیکنان جوان به تیم تزریق شدند که کارمان سخت‌تر بود. با این حال کنار بازیکنان جوان، بازیکنان باتجربه‌ای مثل محمد احمدزاده، پیمان حسینی، مسلم مسیگر و مصطفی کیانی حضور داشتند که به جوان‌ها کمک کردند. در شروع مسابقات با آمریکا بازی کردیم که برد پرگلی به دست آوردیم. ما بازی به بازی پیش رفتیم و خوشبختانه با قدرت از مرحله گروهی صعود کردیم. خدا را شکر پس از برتری مقابل مصر و روسیه هم به قهرمانی رسیدیم. در فینال با روسیه‌ای روبه‌رو شدیم که تیم قدرتمندی است و توانسته بود برزیل را شکست بدهد، اما خوشبختانه توانستیم این تیم را هم در مرحله گروهی و فینال با قدرت شکست بدهیم و قهرمانی را به مردم خوب ایران تقدیم کنیم.

بهزادپور که عنوان بهترین دروازه‌بان جام بین قاره‌ای را از آن خود کرد و در سه بازی نیز موفق به گلزنی شده بود در این باره گفت: خوشحالم که عنوان بهترین دروازه‌بان این مسابقات را کسب کردم. در مرحله گروهی مقابل آمریکا و روسیه گل زدم و در فینال هم به روسیه گل زدم که حاصل زحمت بازیکنان بود. از کادرفنی هم که به من اعتماد کرد و تصمیم گرفت درون دروازه قرار بگیرم، تشکر می‌کنم و خوشحالم که توانستم پاسخ اعتمادشان را بدهم.

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش

فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد