Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@01:10:29 GMT

تکذیب اعدام 22 نفر از بازداشت شدگان حادثه اهواز

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۵۲۲

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در واکنش به انتشار خبری مبنی‌ بر اعدام 22 نفر از بازداشت‌شدگان مرتبط با حادثه تروریستی اهواز به ایرناپلاس گفت: این خبر کذب محض است.   شریعتی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا اطلاعی از مراحل دادرسی افراد بازداشت‌شده مرتبط با این حادثه تروریستی دارد یا خیر گفت: تفهیم اتهام صورت گرفته است، اما باید این اطلاعات را از دادگستری بپرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین جمال عالمی‌نیسی، فرماندار اهواز نیز تأکید کرد که این خبر اساساً صحت ندارد.   در این باره نیز محمدجواد جمالی نوبندگانی، نماینده مردم فسا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره اخبار منتشر شده مبنی‌بر اعدام متهمان حادثه اهواز به ایرناپلاس می‎گوید که انتشار این خبر بیشتر فضاسازی رسانه‎ای است.   وی افزود: این موضوع اصلأ به کمیسیون امنیت ملی نیامده است و به‎نظر من بیشتر فضاسازی رسانه‎ای است.   جمالی تأکید می‌کند: اولین بار است که خبر اعدامیان مرتبط با حادثه اهواز را می‎شنوم. من هیچ خبری در این باره ندارم که به اطلاع شما برسانم.   او در ادامه می‎افزاید: وزارت اطلاعات مسئولیت این کار را نداشته است. ممکن است وزارت اطلاعات افرادی را دستگیر کند، اما قطعاً در این رابطه قوه قضاییه حکم می‎دهد. این عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا این موضوع در کمیسیون امنیت پیگیری می‎شود، می‎افزاید: قطعاً این مسأله را می‎پرسیم.   در جریان حمله تروریستی اهواز در 31 شهریور ماه گذشته که به مناسبت نخستین روز از هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود 24 نفر به شهادت رسیدند و 69 نفر بر اثر شلیک مستقیم تروریست ها مجروح شدند.   منبع: ایرناپلاس       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی چندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت:۲۱:۱۴ دقیقه شامگاه چهارشنبه (۸ فروردین) در محور رامهرمز -بهبهان - منطقه جایزان  رخ داد.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانحه رانندگی یک سواری پراید دچار واژگونی شد که بر اثر آن یک مرد ۵۰ ساله جان باخت.

وی ادامه داد: همچنین در پی این حادثه یک مرد ۱۷ ساله و سه خانم ۱۳، ۱۹ و ۴۳ ساله مصدوم شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی چندی شاپور اهواز بیان کرد: مصدومان این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید زاده بهبهان و درمانگاه جایزان اعزام شدند.

 

دیگر خبرها

  • تاجیکستان همه نزدیکان عامل حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو را بازداشت کرد
  • دیدار رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با وزیر امنیت کره شمالی
  • بازداشت ۷۸۵۰ فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی از هفتم اکتبر تاکنون
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان
  • دلایلی برای دست داشتن اوکراین در حمله به مسکو وجود دارد
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • حکم دادگاه مسکو برای بازداشت رئیس سرویس امنیتی اوکراین