Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@06:14:23 GMT

علی ضیا و برنامه پرطرفدارش در سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۵۶۸

علی ضیا و برنامه پرطرفدارش در سرپل ذهاب

رکنا: برنامه شب گذشته «فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء به مناسبت سالگرد زلزله کرمانشاه به صورت زنده از سر پل ذهاب روی آنتن رفت.

برنامه شب گذشته «فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء به مناسبت سالگرد زلزله کرمانشاه به صورت زنده از سر پل Bridge ذهاب روی آنتن رفت و امشب نیز ضیاء میزبان استاندار کرمانشاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیاء در ابتدای «فرمول یک» گفت: اکنون در شب سالگرد زلزله کرمانشاه به محله فولادی سر پل ذهاب آمده ایم و برنامه مان را از اینجا روی آنتن می‌بریم. جایی که بسیار آسیب دیده است و کماکان مردمان سرزمینمان درگیر آسیب‌های زلزله هستند. ما در ساختمانی هستیم که از بقایای زلزله است. پشت سرمان خانه‌هایی است که بعد از زلزله ساخته شده و در اطراف کانکس‌ها و چادر‌ها را می‌بینیم.

وی افزود: سعی می‌کنیم در سالگرد این حادثه Incident دلخراش قدمی برداریم تا مرهمی باشد روی قلب Heart مردمانی که بسیار لطمه دیدند. فردا شب هم استاندار کرمانشاه مهمانمان خواهد بود. امروز حرف‌ها و نقد‌های مردم، مدل زندگی و گریه هایشان را دیدیم و شنیدیم و امیدوارم فردا پاسخ قانع کننده‌ای از استاندار بگیریم.

ضیاء در ادامه با بیان اینکه یکی از کسانی که سال گذشته او را دیدیم وحید خسروی بود که با عروسکش در دل مردم رفت و کودکان را شاد کرد، میزبان این مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

خسروی گفت: کانون از روز اول با عروسک و کتاب وارد عمل شد و همه همکارانمان برای امداد فرهنگی شتافتند. بچه‌ها زلزله را نمی‌شناختند و فکر می‌کردند آمده اند سیزده به در، اما نمی‌دانستند این چادرنشینی مدت‌ها ادامه خواهد داشت و آن‌ها زندگی شان را از دست داده اند و ما باید در این مسیر کنارشان می‌بودیم.

در ادامه زوجی که زن باردار زیر آوار بوده و همسرش او را نجات داده بود، بعد از یک سال دوباره مهمان علی ضیاء شدند. دختر آن‌ها به دنیا آمده بود، اما می‌گفتند همچنان خانه‌ای ندارند و تمامی ساخت و ساز‌ها تا مرحله اسکلت پیش رفته است.

به گفته این زوج به هر خانواده نزدیک به ۵۷ میلیون کمک بلاعوض و وام و... برای معیشت و ساخت خانه و... داده شده است، اما این مبلغ بیشتر از ساخت فونداسیون کفاف نداده است. حالا هر چند خانواده در یک فضای ۲۰ متری زندگی می‌کنند و از مردم می‌خواهند به خاطر رضای خدا هم که شده کمک کنند.

ضیاء همچنین در این قسمت میزبان یک خواننده کرد بود و با بانویی گفتگو کرد که خانواده اش از زمان جنگ تاکنون سختی‌های بسیاری را متحمل شده اند.

اهالی محله فولادی از حاضران در محل ضبط برنامه بودند و هر کدام دوست داشتند با ضیاء درباره مشکلاتشان گفتگو کنند.

این مجری در پایان با بیان اینکه سیاه نمایی نکرده ایم و کوشیده ایم واقعیت‌ها را نشان بدهیم، اعلام کرد برنامه دوشنبه با حضور استاندار کرمانشاه روی آنتن خواهد رفت.

«فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

«آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات جزئیات قتل های تکان دهنده در زندان زنان تهران / فرشته را برای سکوت کشتند ! جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات حرکت ناشایست با انگشت هنگام رانندگی و ابطال گواهینامه تومور سرطانی در مغز قاتل کرجی او را به دادگاه کشاند ! سرنوشت شوم شهناز در آن شب سرد! ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم زنی عجیب که در جعبه 50 سانتی متری زندگی می کند+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه زلزله پل Bridge حادثه Incident قلب Heart مدل خواننده زلزله کرمانشاه پل سرپل ذهاب فرمول یک عکس فیلم ایران دختر سرقت افزایش جوان قتل زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ امجدیان گفت: در استان کرمانشاه ۲۷ نقطه حادثه خیز وجود دارد که ۱۲ نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

جانشین پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: بی توجهی عابران پیاده بیشترین علت مرگ و میر در تصادفات درون شهری کرمانشاه بوده است.

وی همچنین مجموع جانباختگان حوادث ترافیکی سال گذشته در استان را  ۱۳۳ نفر عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته  ۱۶ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک