Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@06:58:33 GMT

دار زدن جوان ۳۲ ساله در همدان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۶۳۰

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از خودکشی و حلق آویز کردن جوان 32 ساله‌ همدانی خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر عنوان کرد: روز جمعه 18 آبان گزارشی مبنی بر خودکشی Suicide یک‌جوان در شهرک مدرس شهر همدان داده شد.

وی ادامه داد: پس از حضور عوامل نیرونی انتظامی و آگاهی در محل مورد نظر و انجام تحقیقات جسد این جوان 32 ساله تحویل پلیس Police آگاهی داده شد تا بررسی‌های بیشتری برای پیدایش علت خودکشی این جوان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری اظهار کرد: خانواده این جوان پس از حضور در خانه و با دیدن فرزند خود در طناب دار به پلیس گزارش دادند و به محض گزارش عوامل انتظامی در صحنه حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون علت و انگیزه این جوان 32 ساله برای خودکشی مشخص نشده و تحقیقات لازم برای یافتن علت توسط پلیس آگاهی ادامه خواهد داشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

«آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم حبس تعدادی از بانوان تماشاگر هنگام بازی پرسپولیس و کاشیما در اتوبوس + فیلم جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم تومور سرطانی در مغز قاتل کرجی او را به دادگاه کشاند ! سکوت تلخ دختر 14 ساله کرمانشاهی در اسارتگاه روستایی شیطانی سرنوشت پرونده‌های جنجالی حمله به 5 پلیس راهنمایی و رانندگی ایران + فیلم و عکس نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه خودکشی Suicide پلیس Police خودکشی اخبار حوادث خودکشی فرمانده انتظامی شهرستان جوان همدان طناب دار عکس فیلم ایران دختر سرقت افزایش جوان قتل زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود