Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی وزنه برداری می گوید از روی عمد باعث پاره شدن پرده گوش براری نشده و از او حلالیت طلبیده است و باز هم عذرخواهی می کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمد حسین برخواه در گفتگویی درباره ی پاره شدن پرده گوش محمدرضا براری در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بیان کرد: زمانی که براری حرکت اول دوضرب را از دست داد باید او را از لحاظ ذهنی برای انجام حرکت دوم آماده می کردیم تا دوباره روی تخته برود چون اگر حرکت دوم را هم از دست  می داد ممکن بود اتفاق بازی های آسیایی تکرار شود و ما این را نمی خواستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو قبل از اینکه برای حرکت دوم روی تخته برود، میخواستیم او را  آماده کنیم تا هوشیار شود و روی صحنه برود از طرفی زمان هم کم بود. حرکتی هم که به صورت وزنه برداران می زنند بین مربیان مرسوم است  اما متاسفانه گوش براری آسیب دید. من از او حلالیت طلبیدم و باز هم عذرخواهی می کنم ان شاءالله که مشکل خاصی برای او پیش نیامده باشد.

 

برخواه در مورد گلایه براری مبنی بر انکه انتظار داشت که او پیگیر وضعیتش باشد، تصریح کرد: من به او سر زدم و از او حلالیت طلبیدم و به او هم گفتم که از لحاظ شرعی یا باید من را حلال کند و یا باید دیه پرداخت کنم. البته قطعا من تعمدی در این کار نداشتم و دوست داشتم براری با شرایط خوبی روی صحنه مسابقات برود اما درمانش را  باید از طریق متخصصان این کار پیگیری کند.

 

او افزود: رقابت دسته 109 کیلوگرم سنگین  و به قدر حساسی بود که نورالدینوف ازبک حذف شد. براری هم در این مسابقه عملکرد قابل قبولی داشت و توانست مقام ششم جهان را به دست آورد و او کمک بزرگی به تیم ملی برای کسب امتیازات تیمی کرد.

 

محمدرضا براری وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا براری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی؛ کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان افتاده است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است