Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس گزارش‌ها، نخست‌وزیر بریتانیا مجبور شده است تا طرح‌ نشست اضطراری امروز (دوشنبه) کابینه برای تایید یک توافق بریگزیت را لغو کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه ایندیپندنت به نقل از یک منبع دولتی گزارش داد، رئوس مطالب این توافق تا سه‌شنبه آماده نمی‌شود و به شدت بعید به نظر می‌رسد که نشست ویژه اتحادیه اروپا برای امضای این توافق در ماه نوامبر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس گزارش این روزنامه انگلیسی، ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا پس از مخالفت کابینه‌اش و بروکسل مبنی بر تحریف از مسیر حصول توافق از تصمیم خودش برای برگزاری این نشست منصرف شد.

در همین حال بوریس جانسون، وزیر امور خارجه سابق بریتانیا بار دیگر از ترزا می خواسته است تا روند بریگزیت را تغییر دهد. او معتقد است که پیشبرد توافقی که بریتانیا را در اتحادیه گمرکی اتحادیه اروپا نگه دارد "تسلیم کامل" در برابر بروکسل است.  

بوریس جانسون که از حامیان خروج کشورش از اتحادیه اروپاست، تلاش دارد تا می را به کنار گذاشتن طرح‌هایی موسوم به "چِکِرز" وادار کند. این طرح‌ها حامی جدایی کامل از اتحادیه اروپا و تضمین توافق تجارت آزاد به سبک کانادا است. به گفته این سیاستمدار انگلیسی، مذاکرات بریگزیت "بزرگترین ناکامی حکومتداری بریتانیا از زمان سوئز" است که بریتانیا کنترلش را بر این آبراه در دهه ۵۰ میلادی از دست داد.

او در مطلبی برای دیلی تلگراف نوشت: قابل باور نیست اما ظاهرا این دولت در آستانه تسلیم کامل است. از شما می‌خواهم تا وحشتناک بودن این تسلیم را درک کنید... ما در آستانه امضای چیزی هستیم که بدتر از موقعیت کنونی قانونی است. اینها اصطلاحاتی هستند که ممکن است بر یک مستعمره تحمیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انگليس بریگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از شبکه الجزیره، با انتخاب نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین، دولت نوزدهم در فلسطین آغاز به کار کرد.

«محمد مصطفی» امروز پنجشنبه به عنوان نخست وزیر جدید دولت تشکیلات خودگردان فلسطین انتخاب شد.

مصطفی پس از این انتصاب، ترکیب وزرا کابینه تشکیلات خودگردان را که شامل ۲۲ وزیر بود، به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان ارائه کرد.

محمد مصطفی نخست وزیر جدید فلسطین، قرار است سمت وزیر خارجه این تشکیلات را نیز بر عهده داشته باشد.

محمود عباس ضمن ابراز اعتماد به کابینه پیشنهادی از سوی مصطفی، با صدور فرمانی تصویب تشکیل دولت جدید فلسطین را اعلام کرد.

محمد مصطفی اواخر اسفند از سوی محمود عباس مأمور تشکیل کابینه فلسطین شده بود.

دیگر خبرها

  • نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست‌وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • «محمد مصطفی» نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند
  • بالاخره دولت تسلیم شد؛ آپشن طلایی به حقوق کارگران اضافه شد / متناسب‌سازی حقوق‌ها با تورم ۴۵ درصد
  • توافق وزرای اروپایی برای کاهش خشم کشاورزان
  • درگیری کشاورزان با پلیس؛ بروکسل غرق در کود و کاه!
  • درگیری کشاورزان معترض با پلیس بلژیک/ بروکسل غرق در کود و کاه!
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین