Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره پرتغالی یوونتوس امیدوار است «گونزالو هیگوآین» مهاجم آ. ث میلان که در شکست شب گذشته این تیم مقابل بانوی پیر به دلیل اعتراض به قاضی میدان از بازی اخراج شد؛ با مجازات سنگینی مواجه نشود.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری یورو اسپورت روز دوشنبه نوشت: هیگواین در بازی شب گذشته یک پنالتی را از دست داد و در دیداری که رونالدو با تکرار کار همیشگی اش پیروزی 2 بر صفر را در سن سیرو برای یوونتوسی ها تضمین کرد، با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازی صحنه برخورد توپ به دست «مهدی بن عطیه» بازیکن یوونتوس در محوطه جریمه این تیم با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی (VAR) بازبینی شد و در نتیجه آن میلانی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند، اما ضربه مهاجم آرژانتینی توسط «ویتخ شتزنی» دروازه بان لهستانی یووه مهار شد.
در ادامه کار، هیگوآین نه تنها هرگز موفق نشد پنالتی از دست رفته را جبران کند، بلکه شب ناکامی خود را در دقیقه 83 بازی پس از جر و بحث با داور میدان و اخراج از زمین بازی، تکمیل کرد.
در این بین، رونالدو که در هنگام بالا گرفتن درگیری و اعتراضات هیگوآین به داور، برای آرام کردن وی پیشقدم شده بود، اظهار داشت: از وی خواستم تا آرامش خود را حفظ کند؛ چرا که در غیر این صورت محرومیت سنگین تری انتظارش را خواهد کشید.
وی ادامه داد: اما او توجهی نکرد، هیگواین از شکست آزرده بود و این موضوع کاملا قابل درک است و امیدوارم با مجازات سنگینی روبرو نشود.
این در حالی است که «گنارو گتوسو» مدافع خشن و وفادار اسبق و سرمربی کنونی میلان، در این باره اظهار داشت: به نظر کارت زرد منصفانه ای نبود؛ اما تا جایی که به خاطر دارم زیاد خطا می کردم و اخطار می گرفتم، اما هرگز به هیچ کس توهین نکردم.
ورزشی**3991**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گونزالو هيگوآين كريستيانو رونالدو يوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز چهارشنبه رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نادر جعفری کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت بیژن حیدری در این بازی اظهار داشت: حیدری یکی از داوران با سابقه فوتبال ایران است و در این دیدار هم کاملاً مسلط به بازی بود. بازیکنان هر دو تیم سعی بر عصبی کردن داور داشتند اما او توانست روی اعصاب خود مسلط باشد.

او ادامه داد: در صحنه اخراج امید عالیشاه، او به صورت برایان دابو ضربه وارد کرد و باید از زمین بازی اخراج می‌شد که داور تصمیم درستی گرفت.

جعفری در خصوص صحنه‌ای که عیسی آل کثیر در محوطه جریمه سپاهان نقش بر زمین شد، گفت: در تصاویر تلویزیونی خطایی از سوی بازیکن سپاهان رخ نداد اما باید تصاویر بهتری را مشاهد کرد تا در رابطه با آن نظر داد.

کد خبر 6094708

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال